مراکز و اماکن گردشگری بروجن در تعطیلات پیش رو تعطیل است

فرماندار بروجن گفت: تمامی مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان تا پایان تعطیلات پیش رو تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: تمامی مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح شهرستان تا پایان تعطیلات پیش رو تعطیل است.

او ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد با بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر میزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود تأکید کرد: تمامی مراکز و اماکن گردشگری تا پایان تعطیلات پیش رو تعطیل خواهد بود.

ملکی افزود: هر گونه بر پایی چادر و اقامت مسافر و گردشگر در این مراکز و اماکن ممنوع است.

او با اشاره به تعطیلات هفته جاری اضافه کرد: تدابیر جدی درباره ورود مسافران اتخاذ و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند و اصول بهداشتی همچنان باید با جدیت رعایت شود.

ملکی ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت مردم گفت: محدودیت‌های اعمال شده در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.


بیشتر بخوانید: چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب نکنید


او افزود: همچنان نیازمند مشارکت و همراهی مردم در حذف تردد‌های غیر ضروری، رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های بهداشتی هستیم.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار