رعایت نکات بهداشتی در مجتمع‌های رفاهی بین راهی الزامی است

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مجتمع‌های رفاهی بین راهی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا شجاعی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: جلسه‌ای به منظور بررسی الزامات رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

او افزود: پیرو نامه ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به وزارت راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، باتوجه به رفع ممنوعیت تردد در محور‌های کشور، خدمات رسانی با توجه به رعایت نکات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید مورد توجه قرار گیرد.

شجاعی اظهار داشت: کمیته ویژه استان متشکل از نماینده فنی استانداری خوزستان، نمایندگان انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی اهواز و آبادان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان باید بصورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای تأمین دستکش و مواد ضدعفونی با مشکل مواجه هستند که باید نسبت به رفع این مشکلات از سوی کمیته به ویژه استانداری اقدام کرد، ضمن اینکه رستوران‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی غیر فعال هستند و علیرغم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع ها، نظارت‌های ویژه باید از سوی کمیته صورت پذیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا، نازل جایگاه‌های سوخت هستند، ادامه داد: باید در این خصوص شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی نظارت‌های لازم را باتوجه به دستورالعمل‌های صادر شده داشته باشند، همچنین پاسخگویی به سامانه ۱۴۱ استانی شده است و شرایط جوی، وضعیت محورها، موقعیت مساجد مجتمع‌های خدماتی رفاهی و شکایات بصورت گویا از سوی اوپراتور‌های استان پاسخ داده و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.