چرخ اقتصاد کشور با مجاهدت مجلس به حرکت درمی آید

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مجلس با مجاهدت چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد.

چرخ اقتصاد کشور با مجاهدت مجلس به حرکت درمی آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان، امروز در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان اسدآباد، افزود: حضور مردم در این مراسم نشان دهنده توجه شما به امام و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب است.

او با بیان اینکه امروز روز حضرت امام (ره) است عنوان کرد: مسئولان و طلاب نه تنها در این روز که در طول سال باید بیشتر به سخنان و نصایح امام خمینی (ره) توجه کنند و جوانان و نسل جدید که از نزدیک ایشان را درک نکرده‌اند با مطالعه سخنان حضرت امام با این شخصیت بی‌نظیر در عصر حاضر آشنا شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: اینکه امروز راحت از زیر پا گذاشتن اسرائیل و افول آمریکا حرف می‌زنیم و پایگاه آمریکا در عین‌الاسد را بمباران می‌کنیم، نشات گرفته از ویژگی‌هایی است که در وجود حضرت امام وجود داشت.

او گفت: اگر کسی می‌خواهد علیه فرعون‌های زمان فریاد بزند و در عرصه اجتماعی احیاکننده کلمه‌الله باشد، باید یک ویژگی خاص داشته باشد و آن هم قیام علیه منیت و هوای نفسانی است.

حجن الاسلام شعبانی ویژگی برجسته حضرت امام (ره) را مهذب بودن و معنویت ایشان بر شمرد و بیان کرد: امروز اگر مسئولان می‌خواهند مدیریت و تدبیر داشته باشند باید ادامه‌دهنده همین راه و روش باشند.

او با بیان اینکه کسی بدون حکمت نمی‌تواند تدبیر کند و لازمه حکمت نیز داشتن معنویت است افزود: برای دستیابی به این موضوع نیاز داریم تا به حرف‌های امام در صحیفه نور و وصیت نامه ایشان بازگردیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هر جا به حرف‌های امام و رهبری عمل کردیم، شاهد پیشرفت بوده‌ایم مطرح کرد: راه حل رفع مشکلات انقلابی بودن است و معیار انقلابی بودن هم امام و رهبری هستند به این معنی که ما کسی را انقلابی می‌دانیم که با مواضع امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همراهی کند.

او با اشاره به اینکه مشکلات از جایی شروع شد که پس از آنکه انقلاب کردیم عده‌ای انقلابی عمل نکردند، عنوان کرد: ایران در سه ماه گذشت موفق عمل کرد و در کنترل این بیماری توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم در دنیا، چراکه جهادی و انقلابی عمل کردیم.
شعبانی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی پیچیده‌تر از ویروس کرونا نیست که هیچ تجربه‌ای در آن نداشتیم، اما با روحیه جهادی توانستیم در آن سربلند شویم افزود: امام (ره) به ما یاد داد که در برابر مستکبران ایستادگی کنیم و مسئولان خودشان را خادم مردم بدانند.

او گفت: اینکه حضرت امام در بهشت زهرا (س) در اولین سخنرانی خود و رهبر معظم انقلاب در شعار‌های سال مباحث اقتصادی را مطرح می‌کرده‌اند، به این معنی است که ورود به این مسئله بسیار مهم است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام (ره) فردی حکیم بود که فهمید آمریکا یک طبل توخالی است، ابراز کرد: آنچه امروز در آمریکا در برخورد با نژاد‌های دیگر می‌بینیم همان حقوق بشر آمریکایی است.

او اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند آمریکا رو به افول است باید بدانیم که این حرف‌ها پشتوانه دارد و پشتوانه آن نیز به جهت اتصال به حضرت حق و معنویت ایشان است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم، بیان کرد: ما از مجلس انتظار معجزه نداریم که ظرف مدت کوتاهی همه مشکلات را حل کند، اما انتظار داریم با حرکت جهادی و مجاهدت شاهد مجلسی کارآمد باشیم تا نتیجه‌اش به حرکت در آمدن چرخه اقتصادی کشور باشد.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.