امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیاء کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امام راحل احیاگر ارزش‌های انسانی و اسلام ناب محمدی بود

امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیاء کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از ایشان به عنوان یکی از نابغه‌های تاریخ نام برد و گفت: امام راحل شخصیتی جامع الاطراف داشت و در بعد سیاسی، عقیدتی، فرهنگی، اجتماعی، فقهی، عرفانی و حتی نظامی شخصیت جامع و کاملی داشت.

او با بیان اینکه امام راحل احیاگر ارزش‌های انسانی و اسلام ناب محمدی بود که توانست در برابر حکومت طاغوت ایستادگی کند، گفت: در شرایطی که حکومت طاغوت در تلاش بود تا ارزش‌های انسانی و ابعاد و مرز‌های دین اسلام را از بین ببرد امام خمینی (ره) در برابر حکومت طاغوت ایستادگی کرد و جامعه را از تنزل بسیار پایین به اوج امروز رساند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبیین آرمان و اهداف انقلاب اسلامی به نقش امام (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی اشاره و ابراز داشت: یکی از بزرگ‌ترین نقش‌هایی که امام (ره) در انقلاب اسلامی داشتند همراه کردن توده عظیم مردمی بود که با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی توانست به زیبایی تمام مردم را پای کار بیاورد و انقلاب بزرگ و شکوهمند را با همراهی مردم را به ثمر برساند.
او در تشریح ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به بعد اعتقادی ایشان اشاره وعنوان کرد: با وجود اینکه امام راحل درگیر مسائل سیاسی بود، اما با مطالعه کتاب چهل حدیث ایشان متوجه می‌شویم که تا چه اندازه عمق بینش و اعتقادات ایشان قوی بود.

سردار مجیدی با بیان اینکه امام (ره) در بعد سیاسی شخصیتی بی‌نظیر داشت، اضافه کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین شخصیت سیاسی قرن معاصر و در مدیریت جامعه انقلابی بی‌نظیر بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.