مسئولان لیگ فوتبال اسکاتلند روش جدیدی برای کسب درآمد از تماشاگران، در دوران شیوع ویروس کرونا پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا اکثر لیگ‌های فوتبال در کشور‌های اروپایی به حالت تعلیق درآمد. در حال حاضر که از سرعت شیوع کرونا کاسته شده است، بسیاری از لیگ‌های فوتبال در آستانه از سرگیری مسابقات خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. یکی از مواردی که در شروع مجدد مسابقات باید رعایت شود، نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها است.

راهکار اسکاتلندی‌ها برای کسب درآمد از کرونا

لیگ فوتبال اسکاتلند از جمله لیگ‌هایی است که با شیوع ویروس کرونا، پایان یافته اعلام و تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند هم به عنوان قهرمان این مسابقات انتخاب شد. مسئولان سازمان لیگ اسکاتلند در نظر دارند تا در صورت مساعد بودن شرایط، لیگ جدید این کشور را از اول ماه آگوست (۱۱ مرداد) آغاز کنند.

با توجه به اینکه برگزاری بازی‌ها در شرایط فعلی باید بدون تماشاگر برگزار شود، تیم‌های فوتبال بخش عمده‌ای از درآمد‌ خود را از دست می‌دهند. مسئولان اسکاتلندی تدبیر جدیدی را در نظر گرفته اند که این درآمد هنگفت قطع نشود. طبق توافقات مسئولان لیگ اسکاتلند قرار است بلیت‌های هر بازی به صورت مجازی فروخته شود. روی هر بلیت یک کد اختصاصی وجود دارد که تماشاگران می‌توانند با وارد کردن آن در شبکه‌های تلویزیونی بازی‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار