جلیلی:

اصلاح ساختاری بودجه ۱۴۰۰ از اولویت‌های مجلس باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اصلاح ساختاری بودجه سال ۱۴۰۰ بایستی از اولویت‌های سال نخست مجلس یازدهم باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اصلاح ساختاری بودجه‌ی سال ۱۴۰۰ بایستی از اولویت‌های سال نخست مجلس یازدهم باشد.

بر این مبنا، هم، چون مجلس دهم آمادگی ارائه‌ نتیجه‌ی مطالعات و بررسی‌هایی که در حد بضاعت صورت گرفته است، به نمایندگان ملت و کمیسیون‌های مرتبط اعلام می‌شود.»

اصلاح ساختاری بودجه ۱۴۰۰ از اولویت‌های مجلس باشد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۲:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام برادر . وقتی می گوییم ساختار بودجه یعنی دقیق بدانیم خرج و دخل چقدر است . یعنی برآورد صحیح در آمد و تعین اعتبار هزینه کرد . ولی وقتی شما نمی دانید چقدر مالیات خواهید گرفت ؟ چقدر درآمد دولتی و ملتی دارید ؟ چقدر از صادرات و واردات و فروش نفت و ... حاصل می گردد ؟ چگونه می خواهید تنظیم بودجه کنی ؟ لذا اگر خبر نگاران جوان انقلابی لطف کنند و پیام مرا به گوش جنابعالی برسانند . لازم است ابتدا شفاف سازی مالی در کشور صورت گیرد البته با طرح اینجانب که تمام موارد مورد توجه قرار گرفته . یعنی حذف نقدینگی اعم از ریال ،ارز ، سکه . طلای گرمی . آنوقت می توانیم بطور معنی داری بودجه را تنظیم و خرج و دخل را با حداقل انحراف تعین کنیم . یک ساعت اندیشه بهتر از 70 سال عبادت است .
آخرین اخبار