آمار کرونای استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته

۴۰ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شدند.

آمار کرونای استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشتهسید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۴۰ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۳۰ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۶ مورد خمین و ۴ مورد نیز در ساوه بوده است.

جمالیان افزود: از ۳۰ مورد مبتلایان جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۵ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۵ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۴ مورد ساوه نیز ۳ مورد به صورت سرپایی و ۱ مورد بستری بوده است.

او بیان کرد: از ۶ مورد جدید شهرستان خمین هم ۵ مورد به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل و ۱ مورد بستری در بیمارستان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: در این ۲۴ ساعت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس همان ۱۷۳ مورد می باشد.

جمالیان گفت: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۲۸۴ نفر رسیده است.

او افزود: از تعداد ۲۲۸۴ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۵۳ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۷۰ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۵۶۱ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.