هزینه کرد ۹ میلیارد تومانی در طرح رزمایش همدلی و اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هزینه کرد ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در اجرای طرح رزمایش ایران همدل و اطعام مهدوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد با اشاره با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به‌منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه گفت: رمضان امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری یک رمضان متفاوت بود و مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی‌سابقه بود.

او  اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی هزینه شده در طرح رزمایش همدلی از محل کمک‌های کمیته امداد، نیکوکاران، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تأمین و طی ماه مبارک رمضان هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به‌منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۴ آشپزخانه مهدوی در استان فعال شد که با کمک خیران و گروه‌های جهادی غذای بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان رسید.

الهی راد بابیان اینکه با کمک خیران نیک‌اندیش در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۴۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار و ۲۷۰ سبد غذایی به خانوار‌های نیازمند در استان اهداشده است، ادامه داد: این اقدامات با مشارکت بیش از دو هزار خیر انجام‌شده است.

او خاطرنشان کرد : به مناسبت ایام بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) نیز ۲۰ هزار پرس غذا طبخ و بین خانواده‌های مددجو توزیع شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.