استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز اقامتی در کنگره ملی شهدای استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از استفاده حداکثری ظرفیت‌های اقامتی استان زنجان برای برگزاری کنگره ملی سه‌هزار شهید استان زنجان خبر داد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اقامتی استان در کنگره ملی سه‌هزار شهید استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: کنگره ملی سه‌هزار شهید استان زنجان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
 
 
او افزود:با توجه به تجربه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان در برگزاری رویداد‌های ملی و بین المللی در سال‌های گذشته، مسئولیت کمیته اسکان و اقامت مهمانان این کنگره از طرف استاندار بر عهده اداره کل میراث فرهنگی زنجان گذاشته شده است.
 

ارجمند گفت: در این کنگره ملی از ظرفیت­های اقامتی بخش دولتی و خصوصی از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و میهمانسرا‌ها استفاده می‌شود،برگزاری کنگره ملی شهدا کار ارزشمندی است که موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.
 

او عنوان کرد: جامعه، امروز نیازمند دمیدن روح تازه‌ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است،این کنگره ملی یک روزه خواهد بود و برای میهمانان غیربومی و خارج از استان اسکان برنامه‌ریزی می‌شود.
 
 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار کرد: باید برای برگزاری این کنگره برنامه ریزی بیشتری شود تا ضمن کاهش هزینه‌های اضافه، کار‌های لازم برای فضا سازی انجام و اطلاع رسانی شود،این کنگره ملی، ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان را معرفی می‌کند و ارتباط نسل جوان با شهیدان را برقرار می­کند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.