عزیزی: کرسی بین‌المللی تنیس ایران را حفظ می‌کنیم

رئیس جدید فدراسیون تنیس درباره اهداف خود و آینده این رشته ورزشی در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس در حاشیه مراسم معارفه‌اش عنوان کرد: از همه کسانی که در این مراسم شرکت کرده اند تشکر می‌کنم. من این مراسم را معارفه تلقی نمی‌کنم و مراسم تودیع و معارفه می‌بینم. امیدوارم با همدلی اهداف تنیس را جلو ببریم. تنیس هم مشکلاتی دارد که امیدوارم با همدلی حل شود.

او در مورد بودجه فدراسیون تنیس اظهار کرد: روال این است که فدراسیون‌ها نسبت به عملکرد خود بودجه دریافت کنند. متاسفانه در این چند سال گذشته تنیس حدود یک میلیارد تومان بودجه دریافت کرده است. الان برای اولین بار بودجه ۳ میلیارد تومانی از طرف مجلس شورای اسلامی به فدراسیون تنیس به غیر از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

عزیزی درباره اهداف خود در فدراسیون تنیس گفت: با اعضای فدراسیون و پیشکسوتان جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا نقطه نظرات را بشنویم و با تشکیل کمیته فنی در خصوص تیم ملی تصمیم بگیریم. اینکه مربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی انتخاب کنیم به نظر کمیته فنی بستگی دارد. احمدوند به عنوان سرمربی سابق تیم ملی زحمت زیادی کشید و باید از او تشکر کنم. هر شخصی به دنبال بیشترین موفقیت است و او هم تلاش خود را کرد.

او در مورد حفظ کرسی بین المللی تنیس ایران بیان کرد: در هر صورت اگر نامنی هم برود من کرسی بین‌المللی را می‌گیرم. البته این کرسی قطعا حفظ خواهد شد و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تنیس در واکنش به اینکه برخی از بازیکنان علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارند اظهار کرد: شاید شرایط به گونه‌ای بوده که بازیکنان تمایل نداشتند به تیم ملی بروند. باید شرایط برای بازیکنان برتر فراهم شود تا به تیم ملی برسند.

او در انتها گفت: من از تجربیات همه استفاده می‌کنم و دست یاری می‌طلبم. همه می‌خواهیم تنیس پیشرفت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار