افزایش تدریجی دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در استان از فردا افزایش می‌یابد و این روند بصورت تدریجی تا هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:  میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از فردا افزایش می‌یابد و روند افزایش تدریجی دمای هوا در این استان تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.
 
او افزود: بارش باران که از ابتدای هفته در خراسان رضوی آغاز شده است به صورت پراکنده تا عصر امروز دوشنبه همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای ادامه خواهد داشت.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر دیروز تاکنون بارش‌های پراکنده در پنج شهرستان درگز، چناران، قوچان، کلات و جغتای گزارش شده است که بیشترین بارش در این مدت در درگز به میزان ۲.۵ میلی‌متر بوده است.
 
غیوری بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سسلیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز‌های پایانی هفته گذشته ۱۰ درجه افزایش دارد و از فردا سه‌شنبه به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته به ۳۵ درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که از سه‌شنبه شب دمای شبانه در مشهد و خراسان رضوی به تدریج افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.