بررسی مشکلات برق و انتقال خون بهبهان از سوی مسئولان

بررسی مشکلات بهبهان در نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با مدیرعامل شرکت توزیع برق و رئیس سازمان انتقال خون خوزستان صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بررسی مشکلات بهبهان در  محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با مدیرعامل شرکت توزیع برق و رئیس سازمان انتقال خون خوزستان صورت گرفت.

مظلومی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق و سازمان انتقال خون استان مشکلات مربوط به حوزه برق و سازمان انتقال خون شهرستان را به دقت مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با اشاره به مشکلات حوزه تامین برق از جمله، مشکلات قطعی برق، پرداخت معوقات پیمانکاران، ایجاد ایستگاه اتفاقات برق، مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در بنه باشت، تجهیز و به روز رسانی سیستم توزیع برق  خواستار رفع سریع این مشکلات شد.

در ادامه این نشست، به منظور مرتفع کردن مشکلات راهکار‌هایی درخصوص رفع آن‌ها ارائه شد و بر لزوم رفع سریع این مشکلات تاکید شد.

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در ادامه دیدار‌های خود با فقهی رئیس سازمان انتقال خون استان دیدار کرد و با اشاره به اینکه وضعیت ساختمان فعلی انتقال خون بهبهان ناایمن و نامناسب است، گفت: باید هرچه سریعتر مکانی مناسب برای سازمان انتقال خون شهرستان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.