باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

آشنایی با شگرد‌های ماهرانه هزاردستان برای فرار از قانون/ تمام زیرمیزی‌های سلطان رشوه

اکبر طبری معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه با شگرد ماهرانه‌ای اقدام به دریافت رشوه‌های کلان کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت حدود یک سال از دستگیری اکبر طبری روز یکشنبه (هجدهم خرداد ماه) جلسه دادگاه این متهم برگزار و کیفرخواست وی توسط نماینده دادستان قرائت شد.

کیفرخواستی که خط به خط آن از یک رشوه چند صد میلیون تومانی و میلیاردی صحبت می‌کردند که مرد همیشه در سایه قوه قضاییه با سوء استفاده از مقام خود پرونده متهمان بسیاری را در قبال دریافت رشوه‌های کلان از روند دادرسی خارج کرده است.

مشارکت در تشکیل شبکه چند نفره ارتشاء با وصف سردستگی اولین عنوان اتهامی است که برای طبری در کیفرخواست آمده، اتهامی که حکایت از رشوه‌های کلان و لاکچری دارد که متهم دریافت کرده است.

اکبر طبری به مدت ۲۰ سال در قوه قضاییه آن هم به صورت مأمور به خدمت فعالیت داشته و اقدامات وسیع و مجرمانه‌ای را رقم زده است؛ این متهم از طریق ایجاد ارتباطات ناصواب و تبانی با صاحبان پول و ثروت دست به کسب منفعت نامشروع زده است.

پرونده طبری ۲۲ متهم دارد که در میان آن‌ها وکیل، کارشناس رسمی دادگستری، کارمند معاونت اجرایی و حتی قاضی دیده می‌شود.

شگرد ماهرانه سلطان رشوه برای فرار متهمان از دست قانون چه بود؟

فرار از کشور در قبال اعطای زمین ۱۵ هزار متری 

متهم ردیف پنجم پرونده طبری شخصی به نام مصطفی نیازآذری است که سال ۹۰ به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد، اما به واسطه اعمال نفوذ طبری در پرونده‌اش حکم برائت برای او صادر شد و طبری در قبال آن از نیازآذری ۱۵ هزار متر زمین و سه طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در بابلسر دریافت کرد، البته نیازآذری پس از بازداشت طبری از کشور گریخت.

طبری برای نقش‌آفرینی خود در هر پرونده‌ای رشوه‌های متعددی دریافت کرده و برای همکاری با حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده بیشترین رشوه‌ها را گرفته است.


بیشتر بخوانید


نجفی از مفسدان کشور که هم اکنون گریخته از جمله سازندگان غیرمجاز در اطراف لواسانات بود که ضمن همکاری با مدیران توانست ویلا‌های متعددی را به صورت غیرقانونی بسازد.

طبری برای هموار کردن راه نجفی از او بیش از ۸۰ میلیارد ریال وجه نقد و زمینی به مساحت ۳۰۰ متر در کریمخان زمینی به مساحت هزار و ۶۵۷ متر در لواسان و یک دستگاه آپارتمان ۱۰۸ متری در مجتمع سانا و مبلغ ۱۰۰ هزار یورو وجه نقد دریافت کرده است.

نام طبری برای اولین بار در پرونده رسول دانیال زاده سلطان فولاد خودنمایی کرد، جایی که دانیال‌زاده مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال رشوه دریافت کرد و یک واحد مسکونی در یکی از برج‌های فوق لاکچری تهران به او رسید.

شگرد ماهرانه سلطان رشوه برای فرار متهمان از دست قانون چه بود؟

رشوه‌ ۱۵۰ میلیون ریالی برای نصب کابینت

طبری حتی برای نصب کمد در واحد مجتمع سانا هم رشوه دریافت کرده بود و برای نصب این کمد‌ها مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از جلیل سبحانی متهم ردیف ششم که در پرونده پتروشیمی هم نقش داشته، گرفته است.

پای طبری در بسیاری از پرونده‌های مفاسد اقتصادی باز شده است، نقش او در پرونده وریا مولانایی، علی دیواندری و هادی رضوی مشخص است.


بیشتر بخوانید


البته علاوه بر دریافت رشوه‌های متعدد از افراد مختلف، طبری پولشویی‌های بسیاری هم انجام داده و از طریق تبدیل وجه نقد به سهام شرکت سیمان ۴۲ میلیارد ریال پول نامشروع را به دست آورده است. همچنین او از طریق انتقال دو واحد آپارتمان به فرهاد مشایخ پولشویی‌های متعددی را انجام داده است. طبری همچنین از طریق انتقال ویلایی که از مصطفی نیازآذری دریافت کرده و آن را به همسرش خانم شیرمحمدی تحویل داده بود، پولشویی‌های متعددی انجام داده است.

این‌ها همه بخشی از فساد‌های مالی صورت گرفته توسط اکبر طبری سلطان رشوه هستند. تبانی  و مراودات ناسالم از طریق اعمال نفوذ در مراجع قضایی طبری را  تبدیل به کانون فساد کرد و به گفته نماینده دادستان دایره اعمال نفوذ طبری در پرونده بستگان رجال سیاسی و متهمان کلان اقتصادی قابل توجه است.

شگرد طبری دریافت ملک و وجوه با شیوه‌های بسیار ماهرانه و واسطه‌ای بوده است، دریافتی وی مجموعه‌ای از وجوه و املاکی هستند که برای انجام کار‌های ناصواب آن‌ها را دریافت کرده و اولین جلسه رسیدگی به پرونده فساد‌های طبری صرف خواندن کیفرخواست شد و باید دید که در جلسات بعدی طبری برای دفاع از خود چه می‌گوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
انقدر تمیز کار خبیث و شیطانی اش را بلد بوده که
موی لایش نمیرفته
قانون را خوب میدانسته
صددرصد وکیل دزدی هم باهاش کار میکرده و
راههای فرار از قانون را بهش یاد میداده
اول مصادره تمام اموال دزدی و بعد
اشد مجازات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
جوانان غیرتمند ایران باید درجبهه ها ی جنگ حوادث دیگر جان خودرا فدا کنند تا یکعده دزد با خیال راحت کارشون را انجام دهند متاسفانه بعضی نهادها انقدر قدرتمند هستند که به هیچ کس پاسخگو نیستند واز درون همین نهادها شاه دزدها کارخودشان را انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۲:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
ای کاش این اموال بین فقرا تقسیم کنن نه این که معلوم نشه کجا میره
Iran (Islamic Republic of)
اکبر کریمی
۱۱:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اعدامش کنید و مال و اموالش رو صرف عمران کشور بکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام مگه میشد این همه کار زشت را انجام بده ولی فاش نشه این هم مشت داره هم پشت کی بوده نمی دانم الله اون نمی دانم به کی باید اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۰۹:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام .درودها به آن قاضی باوجدان که امثال خونخواری چون طبریهارا محاکمه میکند..انشاالله خواهیم دید که قوه قضائیه چطوراموال ناحقی که از گلوی مردم گرفته شده به بیت المال برمی گرداند درود به شرفتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
ای کاش درملع عام اعدامش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مسولین گند زدید واقعا شرم اوره بیست سال فساد خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
لاریجانی حداقل به خاطر این انتصابش باید زیر سئوال بره
Singapore
مهدی
۰۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام. جناب طبری تنها نبوده کسان دیگری نیز وجود داشته و داره اگرمحاکمه واقعی باشه باید تمام اعضای طبری دستگیر ومحاکمه شوند طبری برگ یا شاخه ایی ازیک درخت تنومند است باید ریشه این درخت فاسد قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اینجور آدم هارو ودادگاه انقلاب حتمابایداعدام کنه تاسرمشق برای دیگران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تکلیف اون همه آدمی که به واسطه قدرت این آقا تو این بیست سال بهشون ظلم شده چی میشه؟ حتمن ایشون تنها نبودن و این ابعاد رشوه نشان از یه باند فاسد توی سیستمای مختلف ما داره. پس خیلی دنبال لغو تحریم و برجام نباشیم داخلو درست کنیم
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
راستی کی اینو انتخاب کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
جملات بهم ریخته ونامفهوم است
Iran (Islamic Republic of)
اعمال طبری ظاهری داره و باطن
۲۳:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
طبری ریشه داشت که در این پرونده فقط قسمت روی زمین آن تا حدودی شناسایی شده مهم تر افراد زیر زمین هستند که از مسؤلین بدتر از طبری می باشند و طبری اینها رو نام می بره ولی چه فایده که دادگاه علنی نیست و ممکنه صرف نظر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خسته نباشید.رشوووووه !!کی کجا به کی..اون اقا نباید مجازتت بشه اون کسی که رشوه میگیره باید مجازات بشع...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
♦️فهرست ۵ تن از محکومان حبس به جرم فساد اقتصادی که در زندان نیستند

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اسلام یعنی چه؟ یعنی مقاومت کنم ودست به اموالی که مال من نیست نزنم اگرچه همه آنهادراختیارمن باشدیابه دست آوردن آن کاری نداشته باشد. کشورهای غیرمسلمان به حقوق هم احترام میگذارند اینهارارعایت میکنندچرامابه عصرجاهلیت برگشتیم بااینکه اسلام رایدک میکشیم؟؟؟ّخدایاچه بایدبرسراین مردم بیایدوقتی فسادرامیبینندولی باگرفتن رشوه همکاری میکنندتاصدایش رادرنیاورندوهمه شان باهم حق عده ای دیگریااموال عمومی رابخورندچه برسرمردم فرودست که ازهیچ چیزحتی حقوق خودخبرندارندمی آید؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با برخورد قانونی با متخلفین و مبارزه با فساد اداری و پولشویی و ارتشا ادارات پاک و سالمی بسازید تا مردم پایبند به انقلاب باقی بمانند ، چه فراوان جنایتهایی که با این پولها صورت گرفته است .
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۲۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
یک نفر به تنهایی نمی تواند کاری را انجام دهد در نتیجه با این پرونده میتوان به جای مفسد به مفسدان دست پیدا کرد . اگر مفسدان نبودن می بایست جلوبش زمانی گرفته میشد که عمل فاسد را انجام می داد نه الان .هر چند این دادگاه ها برای این جور افراد ترسی ندارد زیرا این افراد احترام دادگاه ها را از بین برده و فساد را به این مکان عدل کشانده دیگر برای زنده کردن عدل در دادگاه هایمان باید جان افراد مفسد داخل دادگاه راگرفت
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۲۳:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لاریجانی هم باید در دادگاه حضور یابد ومحاکمه شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دشت ها اگر از گرگ مینالیدن.غافل از آن که نیمی از گله را سگ چوپان خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با وضع قوانینی مانند قانون تعارض منافع بسیار از این جرایم در آغاز رهگیری می شود. لطف کنید در باره این طرح اطلاع رسانی بیشتری کنید. که خواست عمومی باشد و مجلس سریعتر تصویب کند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۲:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
فقط می تونم بگم اقای ریسی دستتومی بوسم ازوقتی که اومدی همینطور داره جارومی کنه این دزدهای کثیف را،کشور به ادمهایی مثل ریسی نیازمبرم داره
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگر آقای لاریجانی در جریان اتفاقاتی که توسط معاونش انجام گرفته نبود که وای بر آقای لاریجانی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و اگر هم بود امروز ایشون و هم ده ها نهاد امنیتی و نظارتی که داریم باید پاسخگو باشن.
Iran (Islamic Republic of)
نیک زاد
۲۲:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آیا نباید حکم او مفسد فی الارض باشد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگر واقعا عدالتی هست ،،، باید این شخص اعدام بشه و اشخاصی که توسط این ملعون تبرئه شدن باید به مجازات واقعی برسند،،، تا در نهایت مردم نسبت به عدالت اجتماعی در یک کشور اسلامی شک و تردیدی نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ایـرانـی وطـن پـرسـت
۲۱:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آفـریـن بـه آقـای رئیسـی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این نجس باید سنگسار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایابه من که از راه حلال (کارگری وکشاورزی و..)هیچی ندادی حداقل یه راه اختلاص (دزدی )کلاهبرداری نشانم بده.
Germany
لقمان بهلولی
۲۰:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اونور قضیه را هم بررسی کنید .چقد رشوه برای گرفتاری یا اعدام افراد گرفته ...قضات صادر کننده احکام هم شناسایی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلطان رشوه بامزه اس!
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۹:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگه قوه قضائیه واقعا حکم خدا رااجراکند باید طبری وامسال طبری ۱۰۰ بار در حضور مردم اعدام شوند.فقط خدا میداند بانفوذ دراحکام صادر چندین خانواده را متلاشی کرده....‌خدا لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تف به این دزد سرگردنه،.....جایی که محل احقاق حق و حقوق مردم هست باید این شکلی ........واقعا یعنی رئیس قوه قضائیه، لاریجانی، اصلا از وجود چنین شخص مفسد فی الارض بی خبر بوده!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باید لاریجانی هم پاسخگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
جوادمتولی
۱۹:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ایکاش مثل آقای رئیسی هزاران نفرتوکشورمون داشتیم خداعمرت بده شماتنهاکسی توکشوربودی وجیگرداشتی و جلوی ضلم
ایستادگی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
عجیبه ! چرا رییس قضائیه ی قبلی از وجود اینجور موجودی خبر نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
جدی زدی این حرف رو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تو چیکار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این همه حرام ، تو گلوش گیر نکرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده. جانباز
۱۵:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اعدام برای این مفسد خیلی کمه وامیوارم که نره پیشه بابک نفتی .جزایری. پسر هاشمی .برادر روحانی .برادر جهانگیری ودیگر دزدان بیت المال اشد مجازات پس از گرفتن بیت المال حتما اجرا شود تا عبرت برای دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
پس لاریجانی کجا بوده که نمیدیده و الان رئیسی دیده ؟؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باید قانونی بگذاریم
هر کی رشوه یا اختلاس کرد
همه اموال به نفع دولت ثبت شه
از مامور نیروی انتظامی بگیر
تا اون مقام بالا
یه سازمان بازرسی قوی توی ادارات دولتی بگذاریم و ماموران مخفی برای پیدا کردن چنین آدم هایی !
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مطمئنید که ایشان متهم است پس چرا اینقدر خونسرد و ریلکس است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: بازنشستگان ۳۰ سال کار کردند و حقوق آن‌ها نباید از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمتر باشد، چراکه بازنشستگان به کمتر از این مبلغ راضی نمی‌شوند.!!! .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چه خوش اشتها . به هیچی نه نمی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
منتظر اعدامش هستیم....آخه کسی که بابت کابینت هم رشوه میگیره چقد گشنه ی؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دروداقای رئیسی قوه قضاییه که همه مجرمان روگرفتندکاش همه مسئولین مثه شمابودند کسی که شیعه علی باشه اول دردمردم برطرف میکنه بعد به فکرخودشه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تقریبا تمام مسئولین همچین وضعیتی دارند. ولی هیچکس نیست رسیدگی بکنه . و اگر هست کسی جرات رسیدگی نداره. وگرنه چطور تمام مسئولین پابرهنه انقلاب الان کاخ نشین شده اند؟؟؟؟ و فرزندان و اطرافیان و .... فساد فساد فساددددد ریشه کرده در این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۱۳:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام.سوال اینجاست چطور شخصی طی سالیلن متمادی مشغول به خدمت خلق الله بوده وکسی خبردارنشده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مگر میشه ۲۰ سال و این همه خلاف کسی متوجه نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با حضور این شیادان در بین مسئولان مملکتی واقعا باید خون گریه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۲:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ایشون هم به سلطان رشوه معروف شد؟ آیا در طی این مدت بیست سال هیچگونه نظارت و کنترلی بر روی رفتار اینگونه افراد اعمال نمی‌شود؟ چرا این پست اجرایی معاونت قوه قضائیه را به این فرد واگذار کردند؟ چرا بیشتر به ظاهر افرا بسنده می شود؟ مدرک تحصیلی و تخصصی ایشان هم در حوزه قضائی نیست؟ پشتیبان پشت پرده ایشون چه افرادی بودند؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم تا دادگاه چه حکمی صادر خواهد کرد؟ انشاالله که سایر مفسدان اقتصادی کشور در هر پست و مقامی که هستند شناسایی و بدون فوت وقت محاکمه شوند. از اقتدا ر دستگاه قضایی کشور سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ایشون مهره سوخته وتاریخ مصرف گذشته بود که گیر افتاد . وگرنه چرا در این بیست سال کسی جرات برخورد با خلافهای ایشان را نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
کلا بند نافشو با رشوه بریده بودن!!!
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۲:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باید آنها که زمینه حضور . رشد و بقای این جرثومه های فساد در دستگاه قضا را فراهم کرده اند نیز پای میز محاکمه کشیده شوند و به سخت ترین عقوبت ها گرفتار شوند تا درسی باشد برای سایر مدیران.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا رئیس یا روئسایی که این طبری رو گذاشتن تو این پست و مقام ازشون هیچ صحبتی نیست طبریی چطور تونسته اینهمه فساد رو انجام بده و کسی بهش کاری نداشته و مطمئنا کسی که این رو گذاشته تو این پست حتما طبری های زیادی رو میتونه خلق کنه خدا لعنت کنه باعث و بانی کسی که این کارها رو انجام میده .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا رئیس یا روئسایی که این طبری رو گذاشتن تو این پست و مقام ازشون هیچ صحبتی نیست طبریی چطور تونسته اینهمه فساد رو انجام بده و کسی بهش کاری نداشته و مطمئنا کسی که این رو گذاشته تو این پست حتما طبری های زیادی رو میتونه خلق کنه خدا لعنت کنه باعث و بانی کسی که این کارها رو انجام میده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نمونه این افراد زیادن و علت ضعف و فساد در دستگاه های نظارتی و عدم تطابق جریمه با جرم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آیا این افراد نبایددر قوه قضاییه اعدام بشن ? این جانی ها که بیت المال کشور را براحتی میخورند حکمشان کمتر از اعدام نباید باشد.بنده که کارمند دولت هستم با 26 سال سابقه کار ،براحتی نمیتوانم وام چند میلیونی بگیرم،بانکها هزاران قانون پیاده میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۱۱:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لاریجانی چطور در این چند سال ریاست متوجه اعمال ورفتار خباثت بار همکار ومعاونت خود نشد؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۱۱:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
انشالله که دور وریاش در کنار او محاکمه بشن
Iran (Islamic Republic of)
sh
۱۱:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اکبر طبری به مدت ۲۰ سال در قوه قضاییه آن هم به صورت مأمور به خدمت فعالیت داشته و اقدامات وسیع و مجرمانه‌ای را رقم زده است؛
قانون مامور بخدمت برای مأ مور یک مدت زمان خاصی دارد چطور بیست سال در بالاترترین مقام بصورت مأمور بوده سارمان بازرسی قوه قضائیه کجا بوده است
Iran (Islamic Republic of)
تریلی
۱۱:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایی اگه ایناهایی که نوشتید واقعیت داره باید امولش پس گرفته بشه وپولش بین ملت ایران تقسیم بشه در شان این ملت نیست یک میلیون وام کرونا به مردم بدن بعدش ماهانه از مردم قسطش رو بگیرن اما یکی مثل این اقا ودارو دسته اش از مال مردم بیچاره واسه خودشون کوه طلا بسازن باید اعدامشون کنن تا درس عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این آیت الله لاریجانی ، اینقد ساده بوده که نفهمیده زیر دستش چه خبره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بقیه هم با این فرقی ندارند طبری یا فلانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
الان حساب سردستی این رشوه ها و ملک و املاک و ویلا و اپارتمان ها چقدر میشه اخه ما یکم ریاضی مون ضعیفه خخخخخخ
Netherlands
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تو تقلب ازمون سردفتری سال۹۷هم مشارکت داشت
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۱:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بالاخره کدومشون سلطان سلاطین هستند؟ ب.ز. یا طبری یا خاوری یا اون سلطان سکه یا سلطان لیمو یا اونهایی که اعدام شدند؟

پرونده طبری به اونهایی که اعدام شدند هم ربط پیدا میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۱:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بالاخره کدومشون سلطان سلاطین هستند؟ ب.ز. یا طبری یا خاوری یا اون سلطان سکه یا سلطان لیمو یا اونهایی که اعدام شدند؟

پرونده طبری به اونهایی که اعدام شدند هم ربط پیدا میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد رضا
۱۱:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با چنین افرادی باید با اشد مجازات برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران شود و کسی جرات فساد نداشته باشند .
-
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آقای رئیسی با عرض ادب ، خدمت جنابعالی به حضور مبارکتان می رساند که طبری های زیادی در قوه قضائیه وجود دارند . قاضی فاسد ، کارشناس فاسد ،مامور فاسد و رشوه گیر و .... زیاد هستند . این اشخاص لکه ننگی بر دامان انقلاب اسلامی می باشند . در انتظار کسی هستیم که افسار این مفاسد لجام گسیخته را مهار بکند . شما هم اگر به وظیفه تان به نحو احسن عمل نکنید . خداوند گریبان شمارا هم در این دنیا و هم در اون دنیا خواهد گرفت .به امید ظهور مهدی موعود . انشا ء الله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بعد رئیس سابق قوه در خواب بودن.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هر کسی بخواهد اهل سفره را دور بزند و تک خوری کند ، اینگونه در چنگال عدالت گرفتار میشود .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
هر کسی بخواهد اهل سفره را دور بزند و تک خوری کند ، اینگونه در چنگال عدالت گرفتار میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اگر علنی برگزار می‌شد اونوقت اوج اقتدار و عدالت قوه قضائیه بود بالاخره این طبری و تیمش تنها نمی خوردن طبری معلوم نیست چقدر مسؤلین و حفاظت قوه را آلوده کرده باشه که اسمی از آنها نیست فقط اسامی مفسدانی آمده که پرونده دارن و بخش خصوصی عقل هم حکم میکنه باید آقای خطیبی اینجا بود مسول حفاظت قوه در زمان طبری که الان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اين جماعت وقتي سير مي شوند كه در قبر قرار گيرند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حالا با تمام این اوصاف به نظرتون یک بار اعدام برای این شخص فاسد و مفسد فی الارض کافی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
واقعا کارهای این اقا خیلی بی شرمانه بوده انشالله خدا به اقای رییسی عمر طولانی بده ودست همه ی این جنایتکارا را قطع کنه الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اون شخصی هم که بالا سر ایشون بوده مقصره
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۰۹:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ماشالله،ماشالله توی دولت چه بخور بخوریه.انگار همه ی دزدا رو یه جا جمع کردن."تیم ملی دزدا"
United States of America
sudn
۰۹:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا این رو دیگه اعدام کنید خسته شدیم از حکم زندانهای 5 ساله الکی
جناب ریسی با اقتدار اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
حکمت
۰۹:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
همه رو اعدام کنید درملاء عام
Iran (Islamic Republic of)
حححح
۰۹:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
رشوه گیر ها را هم شناسائی و اعدام کنید که اشغال ها و اشاعه دهندگان فسادند و دنبال فرصت.جرم آنه بیشتر است که اگر رشوه نمیگرفتم و رسوا میکردن این قبیل زالوها رشد نمیکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایا ارزو به دل ماندم که برای یک بار هم شده وقتی سایت های خبری رو باز می کنم یه خبر خوب ببینم .
Iran (Islamic Republic of)
مروارید
۰۹:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
لطفا دولتمردان اینقد نگن کشور تو بحرانه وپول نداریم وب این بهانه خون مردم را میمکن! !! جلوه این فسادها رابگیرن کشور میشه گلستان آمریکا هم تا دلش میخواد تحریم کنه چون سرمایه داخلی مازیاده فقط کافیه دست دزدان و...قط بشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
از این طبری ها زیادن بابا بعد از ۴۰ سال نمیتونن مثل این را بگیرنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره ما مردم ایران که گیر اینها افتادیم اگر کره شمالی بود با اینجور افراد چه میکرد و آیا قاون در آنجا حکمفرماست یا در کشور ما
Iran (Islamic Republic of)
محمدتقی فرشباف قویفکر
۰۹:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
متهم طوری حالت مظلومی نمایی داشته که گویا ملت به ایشان و داردسته آنها بدهکار است.و باید به لحاظ خدمات ایشان مورد تقدیر قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدتقی فرشباف قویفکر
۰۹:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
متهم طوری حالت مظلومی نمایی داشته که گویا ملت به ایشان و داردسته آنها بدهکار است.و باید به لحاظ خدمات ایشان مورد تقدیر قرار بگیرد.
-
حمید
۰۹:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدا میدونه چند نفر دیگه مشابه ایشون هستند که هنوز شناسائی نشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
يك انسان چقدر ميتونه حريص باشه. اينهمه دزي و رشوه و پول زور ميگرفته و سيري هم نداشته ، تاكجا ميخواسته ادامه بده تا زمان مرگ؟! اينها در محضر عدل الهي چطور ميخوان جواب پس بدن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تعجب این است که چطور آقای لاریجانی راست وقت قوه متوجه این قضیه نشده مگر امکان داره همچین چیزی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
رشوه از نصاب كابينت به مبلغ 15 ميليون تومن معلوم مي كنه كه خيلي فرد حقير و پستي بوده. اونا ديگه چرا تيغيدي؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم نباید این آدم را اعدام نمود با همین لباس شهر به شهر خیابان به خیابان گرداند تا عبرت برای آدم ها باشد.
Canada
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اول مصادره تمام اموال حرام و متعلق به بیت المال
بنفع ازدواج .مسکن و ایجاد کار برای جوانان
تا تلف نشده
حتما کلی هم ثروت در خارج دارد ِشناسایی تمام اموال خود .خانواده و اقوام درجه یک
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
دیه کدوم اعتمادی مونده اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
رئیسش هم دزد بود
Germany
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ضربه‌ای که این افراد به کشور و دین زدند همانند یک کوه یخ شناور هستند که فقط قسمت کوچک خارج آب آن قابل مشاهده هست و تبعات کارهای خلاف آنها چنان بزرگ و زیاد و در ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی هست که یک گروه کاری ماهر لازم هست تا بتوان حکم متناسب با جرم‌شان را صادر کرد .
سهل‌انگاری و پرداخت به حواشی رئیس این افراد باعث جسارت گرفتن این افراد شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اینقدر خیالش راحته که به زودی ها ازاد خواهد شد
۱۲
آخرین اخبار