سلاح های غیر مجاز آسیب و تهدید برای جامعه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز آسیب و تهدیدی برای جامعه است و پلیس موضوعات امنیتی را تا حصول نتیجه و دستگیری مخلان نظم و امنیت دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی ریگان گفت: ۱۸ سازمان در پیشگیری از وقوع سرقت نقش دارند که انتظار است مسئولین امر پای کار باشند.

او با اشاره روحیه شهادت طلبی در نیروی انتظامی افزود: پلیس با تلاش شبانه روزی به دنبال ارتقاء امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: امینت حاکم در شهرستان ریگان و شرق استان مثال زدنی است، اما با تلاش مضاعف باید بهتر از این باشد.

سردار ناظری در ادامه گفت: در زمینه هوشمندسازی اقدامات خوبی در دستور کار است تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: مردم و مسئولین علاوه در بحران‌های طبیعی سیل، زلزله در بحث رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند و نیروی انتظامی هم در این زمینه اقداماتی را دنبال می‌کند.

سردار عبدالرضا ناظری وجود سلاح‌های غیرمجاز را آسیب و تهدیدی برای جامعه بیان کرد و گفت: پلیس موضوعات امنیتی را تا حصول نتیجه و دستگیری مخلان نظم و امنیت دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تصریح کرد: مردم و مسئولین در مرحله اول شیوع کرونا همگام با مدافعان سلامت پای کار بودند و امیدواریم در مرحله دوم نیز موفق باشیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا را شکست بدهیم.

 در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین شهرستان ریگان از زحمات سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی تقدیر و سرهنگ اسحاق دریجانی بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار