مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:جایگاه سوخت پایانه صفه تا چند هفته آینده با حضور شهردار اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: "هر یکشنبه یک افتتاحیه" شعاری است که به همت شهردار اصفهان محقق شد و سازمان پایانه‌ها نیز در راستای تکمیل سیاست خود که بر مدار توسعه پایانه‌های اصفهان بنا نهاده شده، جایگاه اختصاصی سوخت گازوئیل را در پایانه صفه راه اندازی و آماده بهره‌برداری کرده است.

او با بیان اینکه از جایگاه سوخت پایانه صفه تا چند هفته آینده با حضور شهردار اصفهان بهره‌برداری می‌شود، افزود: از این پس رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری که قصد عزیمت به شهر‌های جنوبی کشور را دارند و یا از شهر‌های جنوبی وارد پایانه صفه می‌شوند، می‌توانند با خاطری آسوده و راحت در کمترین زمان نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: این امر باعث می‌شود که از رفت و آمد اضافه به پایانه کاوه و یا محله‌های مرغ و قلعه شور جلوگیری شده و خود باعث رفع آلودگی هوا می‌شود.

او خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این جایگاه زمان استراحت رانندگان در استراحتگاه مجهز پایانه افزایش یافته است چرا که پیش از این برای امر سوخت‌گیری باید ساعت‌ها در صف منتظر می‌ماندند و با حذف این رویه می‌توانند زمان بیشتری استراحت کنند و سفر ایمنی را داشته باشند.

محبوبی اظهار کرد: جایگاه سوخت صفه با بهره‌گیری از مخازنی با گنجایش ۹۰ هزار لیتر و دیسپنسر‌های چهار نازله این امکان را دارد که به صورت همزمان چهار دستگاه اتوبوس سوخت‌گیری کنند.

او افزود: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان پایانه‌ها حفاظت از محیط زیست بوده که حجم بالای فضا‌های سبز موجود در پایانه‌ها به وضوح بیانگر این موضوع است و جایگاه اختصاصی صفه نیز با عرضه سوخت یورو ۴ از این قائله مستثنی نیست.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.