تامین اعتبار ۲۰ عدد پل در سیستان و بلوچستان انجام شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ پل با دهنه ۲۰ متر و آب نما‌های ضروری با اولویت در جاده‌های روستایی و بین شهری این استان تامین اعتبار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد با کارشناسی معاونت عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی ۲۰ پل با دهنه ۲۰ متر و آب نما‌های ضروری با اولویت در جاده‌های روستایی و بین شهری این استان تامین اعتبار شود.

 احمدعلی موهبتی یپس از دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران، اظهارداشت: این تعداد پل با کارشناسی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای تامین اعتبار، احداث و بهره‌برداری تا پایان سالجاری به معاونت راهداری و پایانه‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

او افزود: همچنین با توجه به اهمیت مرز میلک در بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور و سیستان و بلوچستان محل ساخت پل دوم میلک با کارشناسی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی به معاونت راهداری و حمل و نقل و پایانه‌های این وزارتخانه اعلام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در این نشست پیرامون مبحث حذف عوارض مربوط به ورود کامیون‌ها به بازارچه میلک از مسیر اختصاصی بازارچه نیز مقرر شد معاونت راهداری حداکثر تا ۲۴ خرداد نشست کارشناسی برگزار و با بررسی راهکار‌های قانونی برای اجرای طرح به صورت پایلوت تا اول تیر به استانداری اعلام نظر کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار