رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام:

نیروی انتظامی در خط رهبری و یک نهاد مردمی است

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: نیروی انتظامی، نیرویی در خط رهبری و یک نهاد مردمی برای این نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه نیروی انتظامی،گفت: آمریکایی‌ها از ایران و این انقلاب، ضربه‌های سنگینی خوردند و در جنبه نظامی هم عملا وارد نمی‌شوند و خودشان هم اعلام کرده‌اند اگر بخواهیم در این جبهه وارد شویم هزینه سنگینی برایمان دارد.

او افزود: دشمنان ما وقتی نتوانند از مسیر نظامی با ما مقابله کنند، ناچارند تا از راه‌های نا جوانمردانه عمل کنند که یکی از این راه ها، ترور افراد شاخص مملکت ما نظیر سردار سلیمانی بوده است.

علی محمدی بیان کرد: تحریم‌های آمریکایی‌ها در ابعاد مختلف، امر تازه‌ای نیست و یقینا پس از این نیز این روند ادامه دارد تا به اهداف شان برسند که هرگز نخواهند رسید.

او در خصوص اقدام اخیر آمریکایی‌ها علیه نیروی انتظامی،اظهار کرد: نیروی انتظامی، نیرویی در خط رهبری و یک نهاد مردمی برای این نظام است و لذا از آنجا که آمریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام ادامه داد: هر کسی یار این انقلاب باشد در تیر رس تحریم آمریکا است و این تحریم ها، هیچ نتیجه‌ای را برای مستکبران به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.