استاندار کردستان:

فعالیت‌های تبلیغی وسیع برای مبارزە با کرونا انجام شود

استاندار کردستان بر ضرورت تداوم فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی گسترده جهت مبارزه با بیماری کرونا از مجاری مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت درسنندج برگزار شد،گفت:اطلاع رسانی تنها به صداوسیما محدود نشده و از مدت‌ها پیش یک کارگروه رسانه‌ای با حضور همه صاجنظران و فعالان مطبوعاتی با مسئولیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل شده و لازم است این فعالیت‌ها از همه مجاری کماکان با وسعت بیشتری انجام شود.

او ضمن تقدیر از حضور همه دستگاه‌ها برای کنترل بیماری کرونا در استان گفت: از همان آغاز شیوع بیماری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها پای کار بودند و کادر درمانی استان را با روش‌های مختلف یاری کردند.

استاندارکردستان ادامه داد: کادر درمانی و بهداشتی استان فداکارانه برای کنترل بیماری تلاش می‌کنند و ما جزو استان‌هایی بودیم که در اوایل شیوع بیماری نسبت به دیگر استان‌ها شرایط قابل قبولی داشتیم، اما موج دوم بیماری که اکنون در برخی استان‌ها و از جمله کردستان شروع شده موجب نگرانی مردم شده است.

مرادنیا با بیان اینکه در شرایط اقتصادی موجود نمی‌توان بازار و کسب و کار‌ها را تعطیل کرد افزود: ما در بستن تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی مشکلی نداریم و می‌توانیم محدودیت‌هایی را اعلام کنیم کما اینکه در سنندج و مریوان این اقدام انجام شده است.

استاندار کردستان اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی لازم است کنترل بیشتری بر پاساژ‌ها و رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند تا مردم کمتر دچار آسیب شوند و اگر پاساژی این مسئله را رعایت نکند با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

مرادنیا در پایان از معاون درمانی وزیر بهداشت خواست به دلیل کمبود امکانات توجه بیشتری به استان و تامین امکانات مورد نیاز پزشکی و بهداشتی داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.