برگزاری ۵۲ عنوان درسی در ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی

دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی‌سازی برنامه‌های علوم پزشکی کشور اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی ۹۹ کرده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی‌سازی برنامه‌های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخ‌گویی جامع به نیاز‌های دانشجویان اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی ۹۹ کرده است.

گفتنی است، با توجه به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مجازی در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی، درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری تمام مقاطع رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه گرفته است.

در این راستا برنامه‌ای برای رشته‌های مختلف آموزش پزشکی در قالب گروه‌های آموزشی مجازی ۵۲ عنوان درسی و چهارده گروه آموزشی طراحی شده است تا دانشجویان علوم پزشکی تمام رشته‌ها بتوانند نسبت به انتخاب و گذراندن آن‌ها اقدام کنند.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://b۲n.ir/۴۴۳۲۱۱ یا شماره ۴۱۱۳۴-۰۲۱ داخلی ۶۱۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار