گزارش/

چشم امید آموزشیاران نهضت به مجلس یازدهم/ برگزاری آزمون لغو می‌شود؟

در حالی که برابر قانون، آموزشیاران نهضت برای ورود به حرفه معلمی باید از طریق آزمون ورودی اقدام کنند اما برخی از آنها مخالف این مسیر ورود هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مساله جذب نیروی انسانی و ورود به آموزش و پرورش کلاف سردرگمی است که همچنان هم این شرایط ادامه دارد؛ توزیع نامتوازن نیرو و جذب نامناسب در سال های گذشته حالا برای آموزش و پرورش مشکل ساز شده است و با طرح های موقتی چون سرباز معلم، خرید خدمات آموزشی و حق التدریس و نظایر آن سعی بر خالی نماندن کلاس های درس دارد.

هرچند بکارگیری این روش هم چالش‌هایی را به دنبال داشته است و معلمانی که از این طریق وارد کلاس های درس شده اند با مشکلات متعددی از نبود امنیت شغلی تا دور زدن قانون های مربوط به حق و حقوق شان گلایه دارند و به دنبال احقاق حقوق خود هستند.

چشم امید آموزشیاران نهضت به مجلس یازدهم/ برگزاری آزمون لغو می‌شود؟

آموزشیاران در انتظار تغییر نظر نمایندگان مجلس یازدهم برای تعیین تکلیف استخدام

با وجود نبود برنامه مدون برای تامین نیروی انسانی همچنان استفاده از طرح های موقتی برقرار است هرچند که برخی از آنها به اقتضای زمانی ضرورت دارند اما در این میان رعایت حق و حقوق معلمان هم باید رعایت شوند.

آموزشیاران نهضت سوادآموزی هم از آن دسته معلمانی هستند که نسبت به شرایط خود رضایت ندارند و حتی بعد از آنکه بهارستانی ها قانون استخدام برایشان وضع کردند نسبت به جزئیات گلایه دارند.

بنا بر قانون وضع شده آموزشیاران نهضت باید بعد از شرکت در آزمون ورودی و پذیرفته شدن در این آزمون، در دوره یک ساله دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و سپس با کسوت معلمی به کلاس درس راه پیدا کنند اما طی کردن این مراحل به زعم آموزشیاران اجحاف در حق آنهاست چراکه مربیان پیش دبستانی و حق التدریس‌های آزاد طبق قانون مجلس بدون آزمون استخدام خواهند شد.

همین موضوع آموزشیاران نهضت را بعد از گلایه های بسیار از آموزش و پرورش چند روز پیش به بهارستان کشاند تا از نمایندگان جدیدشان برای حل مشکلشان کمک بگیرند.

چشم امید آموزشیاران نهضت به مجلس یازدهم/ برگزاری آزمون لغو می‌شود؟

اما و اگرهای آزمون استخدام آموزشیاران نهضت

بعد از گلایه های پی در پی آموزشیاران نهضت، شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش در باره تعیین تکلیف این گروه بیان کرد: آنطور که قانونگذار تکلیف کرده است آموزشیاران برای تعیین وضعیت باید از طریق آزمون و دوره یکساله اقدام کنند و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مجری مکلف به اجرای این قانون است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: قوانین وضع شده براساس بررسی های کارشناسی وضع شده اند و اگر بنا به تغییر باشد، دستگاه قانونگذار باید این کار را انجام دهد و در این مورد آموزش و پرورش نقشی ندارد.

محمدزاده به شرایط برگزاری آزمون آموزشیاران هم اشاره و بیان کرد: این آزمون اواخر تیرماه و با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد؛ هر داوطلبی که ۵۰ درصد نمره آزمون را کسب کنند برای ورود به دوره یکساله دانشگاه فرهنگیان و سپس ورود به حرفه معلمی انتخاب می شود.

او ادامه داد: برای این دوره از آزمون ۲۴ هزار نفر شرکت می کنند که هر کدام از این تعداد حدنصاب لازم آزمون را کسب کنند امکان پذیرش در دوره یکساله و سپس ورود به حرفه معلمی را دارند.

با وجود این آنطور که اوضاع و احوال نشان می‌دهد، آموزشیاران نهضت براساس قانون مکلف به شرکت در آزمون هستند تا برای ورود به حرفه معلمی آماده شوند و قانونگذاران هم تنها راه تعیین وضعیت را همین مسیر در نظر گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
لیدا محمدی
۱۸:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام این آموزشیاران نهضت که انتظار جذب به آموزش وپرورش رادارند فقط فرد به فرد تدریس کردند ازطریق آزمون هم وارد نهضت نشوند درسال 88و89 وبعدازان اصلاانصاف نیست که اسامی‌ اینها بعنوان حق التدریس به آموزش وپرورش داده شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
آموزشیاران نهضت اصلا مقصودشون این نیست که بدون آزمون ودوره وارد حرفه معلمی بشن
خواسته اونها اینه که
بعداز چندین سال تلاش درنهضت سوادآموزی
الان اونها را به دانشگاه فرهنگیان بفرستند وبعد ازدانشگاه ازاونها آزمون صلاحیت گرفته بشه ودرصورت قبولی وگرفتن گواهینامه معلمی
اونوقت استخدام بشن.همین.
اما متاسفانه بعضی ها ازجریان باخبر نیستند وفکرمیکنند که آموزشیاران نهضت میخان بدون طی مراحل حرفه ای وارد شغل معلمی بشن .
اصلا اینطور نیست .
برای تک تک جوانان کشورم آرزوی توفیق دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
آموزش وپرورش ردیف های استخدامی اش را بگذارد برای کنکوری ها که رتبه تک.رقمی می آورند سهمیه دانشگاه فرهنگیان نیست که انتخاب کنند ..
Indonesia
رستمی
۰۱:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام اینجور استخدام شدن ظلم است در حق کسانی که چندین بار بامدرک لیسانس به بالا در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کردن ومتاسفانه رد شدن وظلم است در حق فرزندان منو شما که بایدزیر دست کسانی آموزش ببینند که هنوز وارد به حرفه وشغل معلمی نیستن....درسته ۴ تا آدم بیسواد روآموزش دادن اما اینا کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
جالبه تو 90 درصد شهرستانها معلمینی که تحت عنوان پیش دبستنانی جذب شدند و الان حق التدریس هستتد حتی یک ساعت هم معلم پیش دبستانی نبودن فقط با رابطه و پارتی جذب شدن الان هم که مجلس کارشون رو راحت کرده حتی آزمونی هم نمیدن که لااقل اونا هم یه کم سختی کشیده باشن واقعا بی انصافیه اونوقت آموزشیار نهضت که هم آزمون داده هم دوره دیده باید آزمون بده این دیگه نوبره.
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۲۳:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مجلس از استخدام معلمین نهضت در آموزش و پرورش دفاع میکنه! چرا از نیروهای شرکتی ادارات که بیش از 10 سال سابقه دارن و با حداقل حقوق و بدون مزایا کل حجم کار ادارات را به دوش میکشن حرفی نمیزنه؟!؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
استخدام ازطریق آزمون برای حق التدریس ها و نهضتی ها یک امر اساسی وذاتی و واجب قانونی است.بدون ازمون استخدام غیر ممکن است چون معلم باید خلاقیت داشته باشد بنده موافق آزمونم باید از ما آزمون بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
دانشگاهیان تمام بیکار و سرخورده همه هم میگن دانشگاه چیه اصلا سواد چیه تو ایران سواد مفهومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
واقعا مسخره هست،تاکی قرارهست سیستم مسخره آزمون استخدامی را ادامه دهند،فقط بااین طریقه اشتباه راه ورود جوانان باانگیزه،مستعد،توانا و تحصیلکرده سایر دانشگاهها را برای ورود به آموزش و پرورش گرفته اند،سیستم آزمون محور فسادزا،رانت محور و پارتی نگر،تبعیض گرا و...هست،آنوقت می خواهند مشکل کمبودمعلم هم حل گردد،بارفتن سر کلاس و تدریس درعمل توانایی ها محرز می گردد ونه صرفا براساس یکسری نگاهها و حرفهاو مسیرهای الکی و صرفا شعاری مانند صرفا ازطریق آزمون استخدامی و یا دانشگاه فرهنگیان و... کی قرارهست سیستم اشتغال ما درتمامی حوزه ها اصلاح گردد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
وقتی کسی توانایی گرفتن نمره ۲۵ از صد رو ندارد می گوید این آزمون ها و ... مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
من کسی را سراغ دارم که با گرفتن فقط ۳۰نمره از ۱۰۰در حالی که آخرین نفر مجاز بوده در آزمون استخدامی پذیرفته شده و از مهر۹۹ سر کلاس درس میره در حالی که نه عملا دوره‌ای دیده، نه نمره‌ی آن‌چنانی داشته. شهر دیگه‌ای هم قبول شده متاهله و دوتا بچه داره.حالا دوتا سوال اصلی اولا ایشون چقدر مهارت معلمی داره؟؟؟؟
دوماً محدودیت هایی مثل خانواده‌ای که امکان مهاجرت نداره تو مصاحبه لحاظ شده؟
قطعا نه! چون سیستمی که فرصت قبولی را فراهم کرده قطعا امکان جا به جایی رو به محض ورود فراهم می‌کنه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فایزه
۱۷:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام واحترام
لطفا صدای معلمان غیرانتفاعی را به گوش مسئولین مربوطه برسانید و از استخدام آنان حمایت کنید.
معلمین غیرانتفاعی بلاتکلیف هستند و از حقوق بسیاراندک برخوردارندحتی بعضی از معلمین غیرانتفاعی بیمه هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
به اموزش و پرورش و مردم ظلم نکنید و اگه نیرو کم هست یه ازمون برابر و با سوادها استخدام شوند چون افرادی با رانت در نهضت برا استخدام وارد شدند ..ازمون برابر
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۶:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
واقعا این ظلم است بقیه نیروهای بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان شوند ما با ده سال سابقه شامل آزمون ورودی شویم این عدالت است،......
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقای حاجی میرزایی وزیز آموزش و پرورش تکلیف ما مربیان پیش دبستانی چبست ما هم زحمت کشیدیم تو راه روستاها خود روستا به خدا با چه مشکلاتی روبرو بودیم هم از طرف والدین بچه ها وهم از طرف مدرسه مدیر میگفت من کلاس اضافه بدم به شما وای خدا با چه مشکلاتی با چه وضی ما کلاس پیش دبستانی تو روستاها تشکیل دادیم اون هم فقط و فقط با تلاش خودمون آقای حاجی میرزایی این فقط تنها مشکل ما نیست و خیلی مشکلات هم داشتتیم برای رفتن به روستاها و تشکیل کلاس ها لطفا امسال ما رو با آموزشیاران نهضت سواد آموزی جذب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
آموزش وپرورش تبدیل به بنگاه خیریه کاریابی شده است هرکس با کمترین توانمندی توقع دارد جذب آموزش وپرورش شود اینطور نمی شود
معنی نداردآزمون حذف شود با حذف آزمون دوستان وآشنایان مسئولان جذب می شوند الان بیشتر حق التدریسی ها ونهضتی هااز آشنایان مسئولان هستند yjcمحترم لطفا دراین مورد هم گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
حق التدریسی را نمی دانم اما نهضت انقد شرایطش سخت هست که قطعاً هیچ مسئولی چنین ظلمی در حق عزیزش نمیکنه.خود شما هم از فردا میتونید به شرط داشتن مدرک تحصیلی و شرکت در آزمون تعیین صلاحیت در نهضت مشغول به کار بشید. هیچ مسئولی ده سال عزیزش رو با کمترین مزایا اذیت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اموزشیاران نهضت اکثرا خانم های خانه دار هستند که به صورت تفننی در کنار کار خانه به تدریس می پردازند و اصلا باز زندگی بردوش آنها نیست که بخواهند اذیت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
از آشنا های مسئولان هستند که می خواهند بدون آزمون وبا فشار جذب آموزش وپرورش شوند وگرنه اجازه نمی دهند فردی بدون داشتن آشنا در آموزش وپرورش به صورت حق التدریس جذب شود بروید ومصاحبه کنید تا همه چیز روشن شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ممنونم. ازمحبتتون که نظرم را که در مورد اعمال مدرک فرهنگیان بود.تایید نمودید.
خواهش و تقاضایی که ازشما داریم به عنوان خبر روز فرهنگیان که اعمال مدرک می باشد پیگیری و در این رسانه برای فرهنگیان عزیز کشور منعکس نمایید .
سپاس ، yjc عزیز. پرطرفدارتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
ازرسانه باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا میشود اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان را رصد نماید .برای بار سوم وچهارم است که این مصوبه اعمال مدرک فرهنگیان تایید نمیشود.
ازمسئولین امر مصاحبه شود چرا اعمال مدرک فرهنگیان که در بودجه سال جاری بودجه اش مشخص شده.
دایما ردمیشه .به خاطر بارمالی.
دلیلش چیست ؟
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
در حد آموزگاری نیستن حتی نمیتونن تدریس کنن کاش مجلس وآموزش پرورش بتونه آزمونی در حد آموزگاری بگیره بخدا نمیتونن تدریس کنن حتی هفت هشت سال از کلاس کتاب دورن واقعا متاسفایم برای آموزش وپرورش و مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
شما با همه شون مصاحبه کردی؟از کدوم کتاب دور بودن؟آموزش و پرورش همه چیزش درسته فقط استخدام بعد از ده سال نهضتی ها اشتباه؟
-
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
yjc عزیز ممنون ازلطف شما خیلی متشکرم ازپخش نظر بنده
Iran (Islamic Republic of)
الهام بهاری
۱۲:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چشم امید معلولین به نمایندگان مجلس ودولت برای دادن بودجه قانون حمایت معلولین
-
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ماچشم امیدبه نمایندگان منطقه خودداریم که ازحق مردم حوزه انتخابی خود دفاع کنددرمنطقه کبود راهنگ حق مردم وفرزندان آنها ضایع می شودواکثرشغلهای دولتی باپارتی بازی به افرادغیربومی داده می شود این افرادبدانندگرچه باپارتی بازی وجایگزین کردن روابط به جای ضوابط حق مردم رامی خورند وآینده شغلی فرزندان منطقه خودشان تامین می کنند ولی بدانند خدایی هست وباید درقیامت پاسخگو باشند
-
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
نمایندگان محترمی که بارای مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی به مجلس راه پیدامی کنندمدیون این مردم هستندوحق الناس برگردنشان است وبایدازحق حوزه انتخابی خوددفاع کنندولی هردوره که نماینده جدیدی به مجلس مرود امیدماناامیدترمی شوددرمنطقه ماکه شهرستان کبود راهنگ است اکثرمشاغل دولتی به افرادغیربومی داده شده ودرتمامی ادارات اکثرکارکنان غیربومی هستندحتی درکنکورسراسری هم سهمیه منطقه کبود راهنگ رابه سایرمناطق می دهنداین درحالی است که هیچ فردکبود راهنگی درمناطق دیگر مشغول به کارپیدانمی کنیدبه نوعی می شودگفت شهرستان کبود راهنگ مستعمره مرکز استان ومناطق جنوبی استان همدان است وهیچ مسئول دلسوزی هم نیست که به مشکل رسیدگی کند وهرمسئولی هم فقط مواظب میز خودش است تاآن را از دست ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
حذف آزمون همیشه فسادانگیز و اشتباه است. با حذف آزمون تمام نورچشمی ها استخدام خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
نورچشمی‌ها همیشه راهشان باز و هموار است. چه با آزمون چه بی‌آزمون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
شما درجریان این موضوع نیستید
آموزش دهندگان نهضت فقط میخواهند آزمون اولی راندهند و وارد دانشگاه فرهنگیان بشوند ودوره ببینند وبعد از دوره امتحان بدهند .وعقل هم همین راحکم میکند که اول دوره ببینند بعد ازهمان مطالب که در دوره دانشگاه فرهنگیان خوانده اند آزمون بدهند.
آموزشیاران قبلا که درنهضت سواد آموزی بوده اندآزمون صلاحیت راگذرانده اند.
خیلی ها اصلا درجریان نیستند وفقط اظهار نظر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
این چه قانونیه!یک نفر ازطرف نهضت رفته سه ماه کاردستی به بچه ها یاد داده حالارفته شده خانم معلم.متاسفم برای این سبک گزینش ووای به حال بچه هایی که معلمشون این چنین افرادی باشند که بدون ذره ای تخصص مثلا باکاردانی طراحی و دوخت بشن معلم ابتدایی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
برادر یا خواهر گرامی در نهضت کاردستی یاد نمیدن. اون پیش دبستانی هست. دلبندم... اطلاع نداری اظهار نظر نفرما. در نهضت ده سال آزگاراز ۹۰تا۹۹به تعلیم افراد بیسواد، کم‌سواد و کودکان بازمانده از تحصیل پرداختیمو عمر و جوانی گذاشتیمدر شهر و روستا در خانه ‌‌ه را زدیم در ازای سالی یک بار حقوق.بی هیچ مزایای دیگری.در تمام این مدت هم کلاس داری کردیم هم ضمن خدمت رفتیم هم هم سال۹۶آزمون جهاد دادیم و صلاحیت های حرفه ای مان مورد سنجش قرار گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چطور شما میگید بدون ذره ای تخصص .
فراموش نکنید همه این عزیزان فارغ التحصیل همون دانشگاههایی هستند که به شما هم مدرک دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مهارت نهضتی ها با معلمی که درسش رو خونده قابل مقایسه تیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام .واقعا خجالت اور اینجوری اموزش دهندگان نهضت را میبری زیر سوال،وقتی بیسوادی هیچ اطلاعی نداری خواهشا نظر نده باتشکر حتما تایید کنید باشگاه خبرنگارجوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
شما که درک نکردی کار نهضتی خواهشا نظر نده عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تعمیم ندهید همه نهضتی ها اینجور نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
برادر یاخواهرگرامی که این مطلب رو نوشتید حق باشماست ولی باید تبعیض بین نیروهای حق التدریس وپیش دبستانی وآموزشیاران نباشد همه رو یکسان درنظر بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
باسلام
بنده با پانزده سال سابقه معلمی و تدریس در دانشگاه فرهنگیان معتقدم هر کس که به خواهد وارد حرفه معلمی شود باید از دو فیلتر( 1- اخذ آزمون نظری مطلوب 2- مصاحبه همراه با اجرای عملی تدریس هر چند که زمان بر باشد ) عبور کند به جز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تا حدی این شرایط در آنها در نظر گرفته می شود هر فردی که بخواهد از نهصت، دانشگاه، پیش دبستان وارد شود باید این موارد مدنظر قرار گیرد و این که وارد نهصت شدن و ایا کسی رو سواد دار کردن یا خیر و ان افراد مدعی باشند که بدون گذراندن آزمون وارد کلاس شوند به نظرم ظلم به بچه های این مرزبوم هست خیلی ازاین افراد لیسانس دارند اما توانایی شناخت مخاطب خود را که دانش آموز ابتدایی هست رو ندارند چه برسد به شرایط دیگر. واقعا باید مسولین با برنامه ریزی که کاملا مشخص است در ده سال آینده به چه تعداد معلم نیاز است از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه این موارد را مد نظر قرار دهند تا نیازی به نیروی شرکتی، سرباز معلم، حق تدریس نباشد و در صورت لزوم هم شرایط فوق اعمال شود. با ارزوی توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خیر اینطور نیست، شما اگر همسر مدیر یک مدرسه باشید میتونید با دیپلم معلم بشید این من با چشم خودم دیدم، ایها الناس خواهر من دکتری داره با ۱۸ تا مقاله و دوتا کتاب ولی پارتی نداره، پارتی نداره و مجبور شد بره نهضت اون سال ۲۸ سالش بود الان داره ۴۰ ساله میشه توی آزمون سال گذشته از ۱۰۰ نمره ۶۰ گرفت ولی دونفری گرفتن که رتبه اشون نصف خواهر من بود یعنی ۳۰ چون سهمیه داشتن و خواهر من نداشت، شماها از واقعیتایی که وجود داره یا خبر ندارید یا خودتون هم جز کسایی هستید که از رانت استفاده کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ما معلمایی مثل شما داریم که اجازه عبور به بقیه نمیدن که حتی یه متن رو نمی‌تونید درست جمله بندی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مصاحبه دانشگاه فرهنگیان علمی و عادلانه است، من با چشم خودم دیدم توی مصاحبه خانومی اومد با همسرش آقای مصاحبه کننده پرونده ایشون جدا کرد و برد اون خانوم حتی مصاحبه نشد، پرونده رو تکمیل کرده و رفت جالبیش اینجاست که ما از ساعت ۷ صبح توی محل حاضر بودیم شماره مون شد ۱۰۰ و خورده‌ای ولی اون خانم ساعت ۱۲ ظهر اومد شماره‌اش ۱ بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
جناب نفستان از جای گرم میاد. بنده خدا 10 سال یا بیشتر ، با کمترین حقوق کار کرده و انتظار استخدامی را داشته ؛ حال اگر در ازمون قبول نشد با این سن بالا چه شغلی را از سر گیرد. حرف شما درست! ولی الان وقتش نیست باید از همان اول کار بهشان می گفتند که ما شمار ا نمی خایم آنها نیز حساب کارشان را می دانستند . اکنون باید بدون قید و شرطی استخدام شوند تا حق ضایع شده شان بهشان برگردانده شود.در غیر اینصورت ظلم است و ظلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت معلم دلسوز و فرهیخته که نگران آموزش بچه‌های این مرز و بوم هستند. اما با نگاهی یک جانبه به قاضی رفته اند. این نگاه متعصبانه درباره‌ی تنها مرجع بودن دانشگاه فرهنگیان تا کی و کجا میخواد ادامه پیدا کنه. تا اونجا که معلمان مسن و بعضاً بی انگیزه را جایگزین نیروهای فعال و جوان کنه یا کلاسهای مدارس حاشیه و روستایی رو بدون معلم بگذاره.خودشما معلم هستید و می‌دونید معلم تا وارد کلاس نشه تجربه‌ی کلاس داری پیدا نمیکنه حتی اگه هزار سال در دانشگاه فرهنگیان ما که خود نیاز به تغییرات ساختاری داره، درس‌های تئوری بخونه بنابراین سایر جوانان مملکت از جمله کسانی که در بهترین دانشگاه های کشور با عشق، علاقه و توانمندی تمام علم‌آموزی کردن رو زیر سوال نبرید. استخدام به صورت حق التدریسی خرید خدمات، نهضت و... برای این قشر افتخار نیست، ظلمی است که به تضییع حق و حقوق و جوانی آن‌ها می‌انجامد. اینها بعضاً جوانان پرافتخاری هستند که برای حفظ آخرین ذره‌های امیدشان برای مفید بودن به این راه‌ها پناه آورده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
هم باید حق وحقوق آموزشیار ان عزیز رعایت بشه هم شرایط احراز سمت معلمی تا حقی از دانش آموزان ضایع نشه.این که چگونه این کارها را کنند وظیفه مسوولان است
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۰:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بابا آب داد.

آن مرد نان دارد.

این مرد اسب دارد.
Italy
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
WOW یادش بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
معلم های نهضت اغلب از دانش و مهارت کافی برای درس دادن به دانش آموزای کم سن برخوردار نیستن اگه قراره استخدام بشن بهتره تو همون نهضت مشغول کار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
شما خودت چقدر صلاحیت نظردهی در این باره رو داری؟
چقدر از پهنا و عمق مطلب اطلاع داری؟ و از درصد تحصیلات و توانمندی این ۲۳۰۰۰نفر آگاهی؟
خودت میگید اغلب.تکلیف گروه دیگه ای که جز این اغلب شما نبودن چی میشه؟
از طرفی
اگر الان از معلمان باسابقه‌ی ما آزمون تعیین صلاحیت گرفته بشه چند درصد موفق بیرون میان؟؟؟؟؟
آخرین اخبار