سته اخبار حوادث امروز ۲۲ خرداد ۹۹؛

دستگیری شکارچیان مرال و پلنگ در گیلان /کشف بیش از ۳۰ دستگاه کولر قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شکارچیان مرال و پلنگ در گیلان

ساسان اکبری‌پور، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: با هوشیاری عوامل این یگان در مدت ۲ ماهه اخیر ۲ شکارچی مرال و پلنگ در گیلان دستگیر شدند.

او افزود: از افزایش عملکرد و کشفیات یگان حفاظت محیط زیست گیلان و بهبود وضعیت حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت محیطزیست استان خبر داد و گفت: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان در مدت ۲ ماهه اخیر ۲ شکارچی مرال و پلنگ در استان دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان تلاش شبانه‌روزی عوامل و محیطبانان یگان حفاظت محیطزیست گیلان در امر پایش، حفظ و حراست از انفال الهی را متذکر شد و افزود: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی استان گیلان و گستردگی مناطق تحت حفاظت آن امر صیانت و حفظ محیط‌زیست رسالتی بسیار خطیر به شمار می‌رود.

کشف بیش از ۳۰ دستگاه کولر قاچاق

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: این تعداد کولر‌های قاچاق اسپلیت ۱۲، ۱۸ و ۲۴ هزار در بازرسی از ۲ انبار در شهرستان رشت کشف و ضبط شد.

او افزود: کارشناسان ارزش این کولر‌های قاچاق را بیش از ۱۴۵ میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در این رابطه دو متهم ۳۹ و ۵۰ ساله دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیش از ۳ تن چوب قاچاق از نوع کاج در رضوانشهر کشف شد

سرگرد امیر وهاب زاده، سرپرست فرماندهی انتظامی رضوانشهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل چوب قاچاق توسط یک دستگاه خودروی باری نیسان در روستای سیابیل این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اعزام ماموران پاسگاه انتظامی خوشابر شهرستان رضوانشهر به محل مورد نظر و متوقف کردن خودروی نیسان افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع کاج کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه متهم ۲۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرگرد وهاب زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳۵ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.