استاندار اردبیل:

فاز نخست اولین پیست اسکی جنگلی کشور امسال افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: فاز نخست پیست اسکی جنگلی کشور در اندبیل خلخال در زمستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای مجموعه گردشگری پیست اسکی اندبیل خلخال گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده نخستین و تنها پیست جنگلی کشور در منطقه اندبیل خلخال احداث می‌شود که  این مهم زمینه برای رونق هر چه بیشتر منطقه را فراهم می‌آورد.

 او از توسعه فزاینده بخش گردشگری خلخال با احداث این پیست اسکی خبر داد و گفت: تجهیزات راه‌اندازی و آغاز به کار این مجموعه مهم گردشگری خریداری و وارد کشور شده است که به زودی شاهد نصب این تجهیزات و امکانات برای بهره‌مندی گردشگران خواهیم بود.

استاندار اردبیل از افتتاح فاز نخست اولین پیست جنگلی کشور در زمستان امسال خبر داد و افزود: افزایش ماندگاری مسافران در استان از برنامه‌های مهم در راستای رونق صنعت گردشگری است که راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی نقش بسزایی در این حوزه ایفا می‌کند.
بهنامجو بیان کرد: در راستای ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران و مسافران در خلخال توافق شد در فاز بعدی احداث هتل و مجموعه اقامتی در این منطقه عملیاتی شود.

او با اشاره به هدفگذاری انجام شده در راستای تحقق زمستان بیدار تصریح کرد: در راستای توسعه گردشگری زمستانی و خروج گردشگری استان از حالت فصلی برنامه‌ریزی اساسی انجام شده و پروژه‌های مختلفی در این بخش در شهرستان‌های استان در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان اردبیل گفت: ما در سطح استان فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن کرده‌ایم تا زمینه برای رونق گردشگری و به تبع آن توسعه اقتصادی فراهم آید.
نادر فلاحی با اشاره به تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان گفت: در دو سال اخیر زمینه‌ای فراهم شده تا در اسرع وقت بسترهای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شده و اجرای پروژه‌های گردشگری توسعه یابد.

 او پیست اسکی اندبیل را دارای ظرفیت بالا برای جذب گردشگران دانست و تصریح کرد: امیدواریم این پیست سبب تحول گردشگری منطقه خلخال شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار