پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در البرز

سرپرست جمعیت هلال احمر البرزگفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر درالبرز همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد .

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد باقر خلفی، سرپرست جمعیت هلال احمر البرز گفت: بالغ بر ۶ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در البرز امسال واجد شرایط رای دادن هستند که ۶ حوزه انتخابیه در ۶ شهرستان استان در حال برگزاری این دوره از انتخابات هستند .

سرپرست جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به مشارکت و استقبال خوب کاندید ها در این دوره از انتخابات افزود: ۵۹ نفر به عنوان نامزد انتخابات در این دوره با هم رقابت می کنند که حضور این تعداد نامزدها استان البرز را از استان های با رتبه بالا در مشارکت انتخاباتی قرار داده است .

خلفی گفت: از این ۵۹ نفر در هر شعبه ۴ نفر به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی یک نفر بازرس و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب می شوند .

او افزود: این انتخابات از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ ادامه خواهد داشت و در صورت اعلام ستاد کشوری زمان انتخابات تمدید خواهد شد .

شمارش آراء از بعد پایان زمان رای گیری آغاز و تا آخرین ساعات امروز نتایج اعلام می شود .

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.