دلتنگی نامزد رونالدو برای تمرین با همسرش

جورجینا رودریگز بابت کم شدن تمرینات ورزشی اش با کریستیانو رونالدو ابراز ناراحتی کرد.

دلتنگي نامزد رونالدو براي تمرين با همسرشبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با تعطیلی مسابقات فوتبال در قاره اروپا، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا چند ماهی را به همراه خانواده اش در مادیرای پرتغال سپری کرد.  

حالا با بازگشت فوتبال به ایتالیا، جورجینا رودریگز در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده که برای تمرین با رونالدو دلتنگ شده است. 

رودريگز معتقد است در روز‌های قرنطینه هر ۲ در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می‌کردند و الان بابت بازگشت به ایتالیا چندان احساس خوبی ندارد، چون رونالدو را کمتر از گذشته ملاقات می‌کند.

او گفت: زمانی که برای تمرین در باشگاه خانگی بودیم وقت بیشتری را در کنار هم می‌گذراندیم. اما حالا این احساس از بین رفته و دوست دارم دوباره موقعیتی پیش بیاید که با او ورزش کنم. رونالدو و تمرین با او بزرگترین انگیزه این روز‌های من شده است.  

رودریگز در ادامه بيان کرد: کریستیانو صبح و ظهر تمرین می‌کند. واقعا باورکردنی نیست که  او تا چه حد روی فوتبال خود متمرکز شده است. شکی نیست که او بیشتر و بهتر از من تمرین می‌کند.  کريس یک ورزشکار حرفه‌ای است و نباید با من مقایسه شود. اما من بهترین معلم را در خانه دارم و هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم.


بیشتر بخوانید: رونالدو، اولین فوتبالیست یک میلیارد دلاری لقب گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
مملكت رو هواست شما دنبال دوست دختر رونالدو هستيد.واقعا چه خبره اينجا؟
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۰۹:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
آخرین اخبار