۱۱ هزار ماسک فیلتردار قاچاق در دستان قانون

بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق ماسک فیلتردار، در مرز‌های خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

او افزود: به منظور پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، طی ایست و بازرسی‌های جداگانه موفق به کشف بیش از ۱۱ هزار ماسک بهداشتی و ۳۸۸ هزار دستکش بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در این رابطه علاوه بر توقیف سه دستگاه خودرو تریلی سه قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده و کالای مکشوفه از این قاچاقچیان به نماینده بهداشت شهرستان تایباد تحویل گردید.

سردار جان نثار بیان کرد: مرز‌های استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی با قاطعیت برخورد می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.