محرمی: مدیران برای هر قرارداد ۱۰ بار می‌روند دبی تفریح

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی خارجی خوب، گران است نباید پول تیم را حیف بازیکن بی‌کیفیت کنند و بهتر است همان پول را در فوتبال پایه‌ها خرج کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با مصدومیت محمد انصاری پرسپولیس باید دنبال دفاع چپ باشد و مگر می‌شود حرف از این پست و پرسپولیس زد، اما یاد مجتبی محرمی نیفتاد؟ ستاره بزرگ از مصدومیت‌های عجیب این روز‌های بازیکنان فوتبال می‌گوید که در گذشته کمتر اتفاق می‌افتاد!

آقا مجتبی، محمد انصاری دوباره رباط پاره کرد. فکر می‌کنید باز هم بتواند برای پرسپولیس بازی کند؟
هزار تا فوتبالیست هستند که در فوتبال مصدوم شدند و برگشتند. مگر کینگزلی کومان بایرن مصدوم نشد، به فوتبال برنگشت؟ همه فوتبالیست‌ها مصدوم می‌شوند و بعد از عمل جراحی به فوتبال برمی‌گردند.

به نظر شما دلیل این مصدومیت‌ها چیست؟
من که دکتر نیستم! ولی زمان ما از این خبر‌ها نبود که هر روز رباط و مینیسک پاره کنند. من خودم فقط دو بار رباط مچ پایم کش آمد.

دلیلش می‌تواند عدم رعایت اصول حرفه‌ای در فوتبال باشد؟
نمی‌دانم چرا این‌قدر این بازیکنان مصدوم می‌شوند؟ به من می‌گفتند شب زنده‌دار، ولی یک بار هم رباط و مینیسکم پاره نشد. من سالی ۱۰، ۲۰ بار امام‌زاده داود را پیاده می‌رفتم که با قاطر هم به سختی می‌روند!

تاریخ ادامه لیگ مشخص شده، اما هنوز برخی تیم‌ها مخالف بازی هستند و می‌گویند کرونا می‌گیریم!
هر تیمی به ضررش باشد این حرف‌ها را می‌زند. ما که جام زیاد بردیم و اصلاً جام هم نمی‌خواهیم، ولی همین تیم‌ها اگر ۱۰ امتیاز جلوتر بودند نمی‌گفتند بازی می‌کنیم؟ خدا را شکر امکانات زیاد شده و کافی است پروتکل‌ها را رعایت کنند، بعد با یک توکلت علی‌ا... بیایند در زمین بازی کنند.

استوکس و اوساگونا هنوز برنگشتند و معلوم نیست بتوانند در ادامه به تیم کمک کنند. شما موافق جذب این سبک خارجی‌ها هستید؟
من نباید پاسخگو باشم. مدیران قبلی باید بیایند و بگویند برای چی به این بازیکنان پول می‌دهند؟ این پول‌ها از جیب من و شما پرداخت می‌شود. من، بازیکن با سابقه پرسپولیس باید دنبال اجاره خانه باشم، ولی با پول باشگاه که باید خرج امثال ما می‌شد، خرج عشق و حال استوکس را می‌دهند. مدیران برای هر کدام از این قرارداد‌ها ۱۰ بار می‌روند دبی تفریح می‌کنند. این پول‌ها را بدهند به فوتبال پایه‌ها خیلی بهتر است.

پایه‌های پرسپولیس هم که بیشتر از یک سال است پول نگرفتند!
وقتی پول به رده پایه نمی‌دهند، تیم‌ها مجبور به دزدی می‌شوند! باید بروند بازیکنی بیاورند که به تیم پول بدهد و استعداد‌ها بیرون می‌مانند. وقتی خارجی خوب، گران است نباید پول تیم را حیف بازیکن بی‌کیفیت کنند و بهتر است همان پول را در فوتبال پایه‌ها خرج کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
پول مف دل بی رحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بعد هم می گویند اثر تحریم است
آخرین اخبار