ملی پوش بوکس: خودم را با کسب سهمیه المپیک ثابت می‌کنم

سجاد کاظم زاده گفت: تلاش می‌کنم با کسب سهمیه المپیک توکیو خودم را دوباره ثابت کنم.

خودم را با کسب سهمیه المپیک ثابت می‌کنمسجاد کاظم زاده ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ جوان، بیان کرد: رقبای سر سخت خودم را دست کم نگرفتم، اما برای کسب سهمیه المپیک باید با بهترین‌های آسیا رقابت کرد. قول کسب سهمیه المپیک را می‌دهم و تلاش می‌کنم با کسب سهمیه المپیک خودم را دوباره به جامعه بوکس ثابت کنم. 

او در ادامه افزود: کاش کمی انتقادات ناجوانمردانه را نسبت به من کمتر کنند. در تمام ۶ سالی که در تیم ملی مشت زدم خودم را روی رینگ ثابت کردم.  

او عنوان کرد: من در تمام رقابت‌های داخلی نفر اول وزن خودم بودم و قطعا علیرضا استکی در تصمیماتش قاطعیت دارد. در رقابت‌های انتخابی المپیک به علت یک اشتباه سهوی نتوانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم، اما دلیل نمی‌شود که دست از تلاش کردن بردارم. دومین مسابقه انتخابی المپیک را  پیش رو دارم که تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم.  

ملی پوش بوکس کشورمان درباره دریافت حقوق اظهار کرد: هنوز ملی پوشان بوکس حقوق معوقه خود را دریافت نکرده اند. فدراسیون همیشه تلاش کرده است تا بهترین‌ها را در اختیار ملی پوشان قرار بدهد. درست است که حقوق معوقه خود را دریافت نکرده ایم، اما فدراسیون عملکرد خوبی را از خود بهنمایش گذاشته است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.