پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان/

مدیر تصویربرداری سریال ده نمکی مشخص شد/ ادامه تولید «هفت» پس از مساعد شدن شرایط کرونایی

فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری سریال «دادِستان» انتخاب شد.

فرشاد گل سفیدی مدیر فیلمبرداری و کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت‌ هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در حال حاضر مدیر تصویربرداری سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی هستم. فضای این اثر به لحاظ تکنیکی و محتوایی، خاص و جدید است و نسبت به دیگر سریال‌های تلویزیون با جهش بالاتری مواجه خواهیم شد.

او با اشاره به آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هفت» بیان کرد: از آنجا که سن استاد علی نصیریان بالاست و در شرایط کرونایی قرار داریم، ترجیح دادیم کار تولید و فیلمبرداری را عقب بیندازیم تا به شرایط عادی برگردیم.

این کارگردان درباره دیگر کار‌های سینمایی خود در قامت فیلمبردار عنوان کرد: با چند پروژه رایزنی‌ و صحبت‌ کردم که فعلاً به نتیجه نرسیده است. اصولاً کار خوب کم است و به شخصه تمایلی به انجام برخی کارها ندارم؛ چون علاقه و عشقی برای آنها در درونم شکل نمی‌گیرد و در چنین شرایطی خروجی خوب و دستاوردی نصیب من نخواهد شد. به عنوان مثال ترجیح می‌دهم سراغ کار‌های کمدی سطح پایین نروم.

گل سفیدی در پایان گفت: البته یک زمان این کار را انجام دادم که دلیلش رفاقت و صمیمیت با کارگردان و یا مهم بودن جریان مالی برایم بود؛ اما الان دیگر دغدغه مالی اولویت من نیست. با این حال اگر دلیل قانع‌کننده‌ای باشد، شاید چنین فیلم‌هایی را هم فیلمبرداری کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار