موسوی: برگزاری لیگ به نفع تیم ملی بوکس است/ مسافرکشی ملی پوش تکواندو مرا یاد خودم انداخت

المپین تیم ملی بوکس در مورد شرایط این روزهایش توضیحاتی را مطرح کرد.

موسوی: برگزاری لیگ به نفع تیم ملی بوکس است/ مسافرکشی احمدی مرا یاد خود انداختشاهین موسوی المپین تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ جوان، در مورد مسابقات لیگ برتر بیان کرد: برای حضور در رقابت های لیگ برتر بوکس حدود ۳ ماه پیش از ۲ باشگاه پیشنهاد داشتم.

او افزود: تا جایی که اطلاع دارم قرار است لیگ بوکس برگزار شود و انجام این بازی ها به نفع تیم ملی بوکس است. حضور در لیگ بوکس آمادگی ورزشکار را افزایش می‌دهد. لیگ بوکس مدت‌ها است که به خاطر شرایط بد مالی تعطیل شده است و امیدوارم مشکلات مالی مانع برگزار نشدن لیگ نشود.

او ادامه داد: فدراسیون بوکس به خاطر محدودیت بودجه نتوانسته حقوق‌های معوقه ملی پوشان بوکس را پرداخت کند و مطمئنا پرداخت حقوق ملی پوشان در اولویت مسئولان فدراسیون قرار دارد.  

المپین بوکس در واکنش به مسافرکشی سروش احمدی ملی پوش تکواندو اظهار کرد: چند روز پیش یکی از قهرمانان تکواندو را دیدم که برای گذراندن زندگی خود در جویبار مسافرکشی می‌کرد. با دیدن این ورزشکار به یاد خودم افتادم چرا که من هم گاهی مسافرکشی می‌کنم.  من با آموزش خصوصی بوکس کمی درآمد دارم، اما آن ورزشکاری که آموزش نمی‌دهد باید چه کار کند؟

موسوی در پایان تصریح کرد: زمانی که ما بوکس را کنار بگذارم برای گذراندن زندگی از چه راهی باید کسب درآمد داشته باشیم. ما کل زندگی خود را به ورزش کردن سپری کرده ایم و غیر از ورزش کردن کاری انجام نداده ایم. فدراسیون بوکس به ملی پوشان حقوق می‌دهد، اما مبلغ آن بسیار ناچیز است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار