افزایش بیش از دو برابری مبتلایان جدید به کرونا در استان همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعدادبیماران جدید مبتلا شده به کرونا طی این هفته دو برابر هفته های پیش شده است.

افزایش بیش از دو برابری مبتلایان جدید به کرونا در استان همدانمنوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به افزایش شیوع کرونا در استان گفت: طی هفته‌ی اخیر و بعد از تعطیلات عید فطر و  ۱۴ و ۱۵ خرداد هر روز تعداد بیماران مبتلا شده به کرونا در استان به  حدود ۲۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه ما در اواخر اسفند و اوایل فرودین ماه در چنین شرایط کرونایی قرار داشتیم افزود:  در اردیبهشت ماه تعداد مبتلایان به کرونا به روزی کمتر از ۱۰ مورد کاهش یافته بود .


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با انتقاد از کاهش ۵۰ درصدی رعایت موارد بهداشتی کرونایی از سوی مردم بیان کرد : میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم   از ۸۰ درصد در ماه های اسفند و فروردین  به ۳۰ درصد در شرایط فعلی کاهش یافته است .

دکتر کرمی آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان را  از ابتدای شیوع این بیماری هزار و ۲۲۳ مورد اعلام کرد و افزود : از این بیماران   ۱۳۰ نفر فوت شده اند.

او  از مرم خواست با احساس علائم کرونا به سرعت به مراکز ۱۶ ساعته و یا مراکز بهداشتی مناطق خود مراجعه کنند و با حضور به موقع در روند سریع‌تر بهبودی بیماری کمک کنند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه باید با سبک زندگی مقابله با ویروس کرونا عادت کنیم ادامه داد: همچنان باید در تجمعات حضور نیافت و از خرید‌های غیر ضروروی اجتناب کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.