دستگیری ۴ سارق با ۲۳ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان اماکن خصوصی و مغازه و کشف ۲۳ فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری ۴ سارق با ۲۳ فقره سرقت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: بعد از چند فقره سرقت از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و باغ‌های شهرستان همدان از طریق سارقان دو نفره موتور سوار و خودروی سواری پراید سرقتی موضوع را بررسی کردیم.

او افزود: این سارقان با تخریب قفل درب  مغازه‌ها و فروشگاه‌ها اقدام به سرقت وسایلی از قبیل گوشی تلفن، پوشاک، ظروف آشپزخانه و فرش دستبافت  می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مدار بسته در یکی از محل‌های سرقت، تصویر یکی از سارقان به دست آمد که نامبرده با انجام اقدامات پلیسی به همراه همدستش در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۲۳ فقره سرقت به ارزش تقربیی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و با راهنمایی آن‌ها تمامی محل‌های سرقت، مالباختگان و ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی شدند که در بازرسی از منازل نامبردگان، مقداری لوازم مسروقه از قبیل: فرش دستبافت ابریشمی، گوشی تلفن همراه، پوشاک، ظروف آشپزخانه و لوازم بهداشتی و آرایشی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: هر ۴ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.