پخش انیمیشن زندگی سردار سلیمانی در سالگرد شهادتش/ پویانمایی‌ جدید درباره «سردار دل‌ها» ساخته می‌شود

رئیس مرکز پویانمایی صبا از بررسی طرح‌های جدید برای ساخت پویانمایی درباره زندگی سردار سلیمانی خبر داد.

انیمیشن سردار دل ها در سالگرد شهید پخش می شود/طرح های جدید در حال بررسیمحمد رحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تولید مجموعه‌ انیمیشن های جدید برای پخش از تلویزیون گفت: مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» به روایت زندگی چهل شهید شاخص می‌پردازد. تاکنون ۷ قسمت از مجموعه «چهل شاهد» آماده شده و قرار است در هفته دفاع مقدس پخش شود.

وی ادامه داد: طرح‌های مختلفی برای تولید انیمیشن درباره دوران کودکی تا لحظه شهادت سردار سلیمانی دریافت کرده‌ایم که در دست بررسی هستند. با توجه به جایگاهی که این شهید بزرگوار دارند، باید برای تولید یک مجموعه پویانمایی فاخر به نتیجه برسیم.

رئیس مرکز پویانمایی صبا عنوان کرد: البته یک قسمت از مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» به زندگی شهید سردار سلیمانی می‌پردازد که همزمان با سالگرد شهادت ایشان پخش خواهد شد.

لیوانی در پایان اظهار کرد: به خاطر استقبال مخاطبان از مجموعه انیمیشن «شکرستان» قرار است از ظرفیت این مجموعه برای فرهنگ‌سازی استفاده کنیم. به همین منظور ۱۰۰ قسمت از این مجموعه، در حوزه سلامت، سبک زندگی، شعار سال، صرفه جویی، اشتغال و تولید ملی ساخته و  به تدریج پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: انیمیشن ، پویانمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نبی ئی نوکر حاج قاسم
۰۸:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
باسلام
برای این شهید بزرگوار هرچه بسازیم و بگوییم باز کمه
خواهشمندیم یک سریال خوب در باره این بزرگوار بسازید
آخرین اخبار