پاسخگویی به سوالات تغذیه‌ای در دوران شیوع کرونا در سامانه ۴۰۳۰

امکان پاسخگویی به سوالات تغذیه‌ای در دوران شیوع بیماری کرونا از طریق سامانه ۴۰۳۰ میسر شده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در دنیا و اهمیت بهره‌گیری از تغذیه صحیح در این دوران، از ۳۱ فروردین ماه امسال، ارائه مشاوره تغذیه از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ کلید خورد.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، این اقدام به سفارش دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و طی برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با همکاری شرکت احسان برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مدیران تغذیه این معاونت‌ها، توسط مشاوران تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همواره پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند، میسر شد.


بیشتر بخوانید


هم اکنون کلیه هم‌میهنان می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری ۴۰۳۰ و انتخاب کلید ۶ با مشاورین محترم تغذیه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه مطرح کرده و مشاوره دریافت کنند.

تعداد مشاوره‌های ارایه شده طی اردیبهشت ماه تا نیمه خردادماه بالغ بر ۴۵۰۰۰ ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار