سرمربی تیم ملی تالو:

تحولات بزرگی در دوران ریاست علی نژاد در ووشو صورت گرفت/ زمان می‌برد تا تالو به قهرمانی برسد

فرشاد عربی گفت: تحولات بزرگی را در ۱۳ سال حضور علی نژاد در ووشو شاهد بودیم.

تحولات بزرگی در دوران علی نژاد در ووشو صورت گرفت/ زمان می برد تا تالو به قهرمانی برسدفرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات تالو کاران در دوران کرونایی اظهار کرد: با توجه به اینکه تکلیف مسابقات برون مرزی مشخص نشده است، نمی‌توانیم برنامه ریزی دقیقی برای تعیین زمان اردو‌ها انجام بدهیم. البته تمرینات ورزشکاران کنترل می‌شود تا آمادگی شان حفظ شود. برنامه تالو را در ۲ بخش پیگیری می‌کنیم تا ورزشکاران فرم بدنی شان را حفظ کنند. به هر حال تالوکاران به مدت ۳ ماه در خانه و فضای بسته تمرین می‌کردند و به تازگی در سالن‌های ورزشی تمرین می‌کنند.

سرمربی تالو درباره آینده ووشو بعد از جدایی علی نژاد اظهار کرد: تحولات بزرگی در ۱۳ سال ریاست علی نژاد در ووشو صورت گرفت و او عزت و سربلندی به این رشته ورزشی اهدا کرد. امیدوارم روند رو به رشد در ووشو ادامه یابد و رئیس جدید فدراسیون با تفکر و برنامه قبلی پیش رود و کارگروهی علی نژاد را  سرلوحه خود قرار بدهد.

حیف است لیگ ووشو نیمه تمام بماند 

عربی درباره وضعیت لیگ ووشو بیان کرد: مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ ووشو باقی مانده که زمان دقیقی برای برگزاری مسابقات مشخص نشده است. با توجه به سرمایه گذاری تیم‌ها حیف است که لیگ ووشو نیمه تمام بماند و امیدوارم مابقی بازی‌ها برگزار شود.

عربی درباره فاکتور‌های رئیس جدید فدراسیون ووشو گفت: رئیس جدید ووشو به ۲ موضوع کلی توجه کند و سیاست‌های علی نژاد در کار گروهی و حفظ کرسی‌های بین المللی را با دیپلماسی خوب در دستور کار خود قرار بدهد.

مقایسه تالو با ساندا را قبول ندارم 

او درباره اینکه تالو چه زمانی همانند ساندا در جهان پیشرفت می‌کند، بیان کرد: من مقایسه تالو با ساندا را قبول ندارم، چون این ۲ رشته ورزشی قابل قیاس با یکدیگر نیستند. به هر حال مقداری زمان می‌برد تا تالو به قهرمانی برسد. همچنین تالو در این چند سال رشد کرده است و ما ۱۵ سال پیش در این رشته ورزشی مدال نمی‌گرفتیم، اما اکنون این اتفاق رخ داده است و مقام‌های خوبی بدست می‌آوریم. علاوه بر این علی نژاد در چند سال اخیر تمرکزش را بر روی تالو گذاشته و در رده‌های سنی نونهال و نوجوان سرمایه گذاری کرده بود. توجه ویژه به تالو باعث شد که یکی از ورزشکاران در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا بگیرد.
 
سرمربی تیم ملی تالو درباره اینکه پاداش مسابقات قهرمانی جهان داده شد، گفت: وزارت ورزش هنوز پاداش رقابت‌های جهانی را نداده و تجلیل از قهرمانان ورزش در سال ۹۸ برگزار نشده است. البته فدراسیون ووشو پاداش این مسابقات را به ورزشکاران داده است.

عربی درباره کاندیدا شدن اوجاقی در انتخابات ریاست فدراسیون ووشو خاطر نشان کرد: اوجاقی یک برند در ووشو است و او همکاری تنگاتنگی با علی نژاد داشت و شرایط کاری را می‌داند. البته مشخص نیست که تصمیم اوجاقی برای حضور در انتخابات قطعی باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار