معاون استاندار اردبیل:

تراموا برای کاهش ترافیک و افزایش جذابیت توریستی قابلیت اجرایی دارد‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تراموا برای کاهش ترافیک و افزایش جذابیت توریستی در شهر اردبیل قابلیت اجرایی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه بررسی امکان احداث تراموا گفت: هماهنگی‌های لازم برای تطبیق اجرای تراموا با شرایط شهر سازی و ترافیکی و همچنین جذب سفر برای شهر اردبیل انجام شده است.

او بیان کرد: کلیات طرح اجرای تراموا در کاهش و کنترل و ترافیک اردبیل با رویکرد کاهش ترافیک و افزایش جذابیات توریستی مورد موافقت قرار گرفته و مقرر گردید مهندسین مشاور مترا به عنوان طراح گزارش توجیه فنی و اقتصادی طرح را ارائه نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار مطالعه و کارشناسی ظرفیت‌های این طرح در اردبیل در عرض ۲۰ روز با استفاده از نظرات متخصین امر با محوریت سازمان نظام مهندسی و متولیان مدیریت شهری با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر شد.

در این جلسه گزارش اولیه توسط مشاور اجرای تراموا در اردبیل ارائه و نظرات کارشناسی توسط دستگاه‌های دخیل از جمله شهرداری بیان شد.
همچنین در ادامه، بررسی طرح جامع منظر راه‌های مواصلاتی استان اردبیل توسط مهندسین مشاور مترا مورد توافق قرار گرفت و مقرر گردید اقدامات لازم جهت شروع مطالعات در اسرع وقت بعمل آید که در نتیجه این مطالعات، ایمنی و حل مشکلات و معضلات ترافیکی و همچنین افزایش زیبایی بصری جاده‌های استان و ضابطه‌مند نمودن ساخت و ساز حاشیه جاده‌ها حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار