۳۴ نامزد انتخاباتی خانه مطبوعات از خراسان رضوی

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۴ نفر از فعالان حوزه رسانه استان نامزد انتخابات خانه مطبوعات در این استان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از این تعداد هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات خراسان رضوی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

او افزود: این انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح امروز به صورت الکترونیکی از طریق سایت خانه مطبوعات آغاز شده است و نتایج آن ۱۲ ظهر امروز اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: اعضای اصلی خانه مطبوعات خراسان رضوی ۳۰۶ نفر هستند که می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

تحفه گر افزود: انتخابات مظهر اراده و رای مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت در سرنوشت آنان است و در مردم سالاری دینی از مهمترین ارکان حاکمیت مردم بر سرنوشت خود در عرصه‌های مختلف و سطوح متنوع تصمیم‌سازی است.

او تصریح کرد: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌ها در خراسان رضوی می‌تواند تجلی خواست و اراده اهالی قلم و اندیشه برای مشارکت هر چه بیشتر در برنامه ها، رشد و توسعه عرصه رسانه‌ای در خراسان رضوی باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: حضور درانتخابات نشان از دغدغه مندی اعضای خانه مطبوعات استان دارد و امید است با شرکت پرتعداد پشتوانه‌ای محکم و غنی برای هیات مدیره انتخابی ایجاد شود تا مطالبات به حق اصحاب رسانه پیگیری و محقق شود.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.