فرماندار اسدآباد از تحقق ۶۶ درصدی اعتبارات سال گذشته این شهرستان خبر داد.

تحقق ۶۶ درصدی اعتبارات سال گذشته اسدآباددرویشی، فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیان کرد: در سال گذشته کل مجموع اعتبارات شهرستان اسدآباد از محل اعتبارات ملی، استانی، متوازن، نفت و گاز بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان بوده که ۶۶ درصد تخصیص این اعتبارات سال گذشته محقق شده است.

او ادامه داد: از محل اعتبارات استانی در سال جاری ۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان نفت و گاز ۸۴۵ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان پیش بینی شده است

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه نحوه توزیع اعتبار متوازن امسال استان هنوز اعلام نشده است، گفت:بر اساس پیش بینی‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سال جاری به استان همدان خواهد بود که بین ۱۰ شهرستان توزیع خواهد شد.

درویشی با بیان اینکه در شرایطی که کشور در تحریم بوده و در برخی روز‌ها حتی یک ریال نیز فروش نفت نداریم، گفـت:  دولت با تمام توان به میدان آمده تا طرح عمرانی را به سرانجام برساند.

او با بیان اینکه مدیران شهرستان نیز باید با تمام قوا برای جذب اعتبارات خود پیگیری و تلاش کنند، گفت:اینکه اعتبار جذب شده دستگاهی در این شرایط سخت صفر درصد باشد برای ما قابل قبول نیست.

فرماندار اسدآباد تاکید کرد:بی تفاوتی مدیران در جذب و تخصیص اعتبار در بودجه امسال نهاد‌های مطبوعشان لحاظ می‌شود.

درویشی افزود: با توجه به اینکه امسال سال آخر دولت است اولویت ما در سال‌جاری به اتمام رساندن طرح های ناتمام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.