مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد;

تقدیر از مدافعان سلامت در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام

علی شائی گفت: به مناسبت هفته منش پهلوانی، از مدافعان سلامت در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به همراه معاون فرهنگی و امور جوانان، معاون امور ورزش بانوان، کارشناسان و برخی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان، با مدیریت و کادر درمان بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام، که مدافعان سلامت در سنگر درمان و مبارزه با ویروس کرونا هستند به مناسبت هفته منش پهلوانی دیدار و از تلاش‌های آنان تجلیل کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این دیدار با تبریک هفته منش پهلوانی از تلاش و زحمات فداکارانه و ایثارگرانه کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کرد و گفت: در این روز‌های کرونایی مردم مدیون شما قهرمانان و پهلوان بی ادعا هستند و خصوصیات یک پهلوان صرفا در ورزش نیست، شما عزیزان در کادر پزشکی کشور نشان دادید که میتوان با این روش از خود گذشتگی لقب پهلوان بودن را به شما نیز پیوند داد.

او نقش پر رنگ کادر درمانی در خدمت به بیماران را مانند جان فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول سال‌های دفاع مقدس و بالاتر از هر دستاورد ورزشی دانستند و مطرح کرد: امیدواریم با تلاش کادر پزشکی و درمان و همکاری هم استانی‌های عزیز هر چه سریع‌تر این ویروس را شکست دهیم.

تردست معاون فرهنگی و امور جوانان نیز هدف از حضور در این بیمارستان را به منظور قدردانی جامعه ورزش و جوانان از کادر درمان و سلامت دانست و افزود: با این حضور خواستیم نشان دهیم که به یاد و قدردان زحمات این مدافعان واقعی سلامت هستیم و تشکر می‌کنیم که مدافع سلامت مردم در مقابل این ویروس هستند.

در پایان این دیدار از برخی پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام و کارکنان اداره ورزش و جوانان با اهداء شاخه گل و اقلام ورزشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.