آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ احتمالی در نوار غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به مسئله تبادل اسرا و تصمیم به اشغال بخشی‌های جدیدی از کرانه باختری اعلام کرد نظامیان صهیونیست برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت خبری دنیا الوطن، «تساحی دبوش» خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای جنگ احتمالی در نوار غزه خبر داد.

وی گفت: ارتش در روز‌های اخیر اقداماتی را انجام داده است که از آمادگی‌های خاص برای نبرد غزه خبر می‌دهد. این آمادگی‌ها به دلیل وضع امنیتی اخیر در جنوب (مرز با غزه) و همچنین تصمیم اسرائیل برای الحاق اراضی کرانه باختری، نبود پیشرفت در عملیات تبادل اسرا و اوضاع اقتصادی نامناسب در غزه انجام گرفته است.

دبوش تأکید کرد: تمام این احتمالات ممکن است باعث متشنج شدن وضع شود و به همین دلیل ارتش در دوره اخیر برای این موضوع آماده شده و می‌دانند که این امر مسئله کنونی اسرائیل است و این آرامش فریب‌دهنده، به زودی تمام خواهد شد.

وی به بازدید بنی گانتس، وزیر جنگ از اتاق عملیات غزه پس از تصدی مقامش اشاره کرد و گفت: انتصاب وی بی برنامه و ناگهانی نبوده است و تمامی آمادگی‌ها درباره غزه و برنامه‌های آن به اطلاع وی رسانده شده است و آمادگی این بار با دفعات سابق فرق می‌کند.

این خبرنگار صهیونیست اعلام کرد: ما این بار آمادگی ارتش را در تمام سیستم‌ها می‌بینیم که برای وخیم شدن اوضاع و امکان موج تنش جدید در زمان کوتاه آماده شده‌اند.

وی در ادامه گفت: می‌توانیم بگوییم که مسئولان امنیتی صراحتا گفته اند که آنچه در غزه رخ خواهد داد اگر به سطح درگیری نظامی برسد هرگز شبیه درگیری‌های قبلی نخواهد بود و ما امیدواریم به این حد نرسد.

دبوش در پایان به نقل از مقامی نظامی اعلام کرد ارتش برای تمام سناریو‌ها آماده شده و آمادگی خود را در تمام اوقات حفظ می‌کند.

با روی کار آمدن مجدد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اجرای طرح معامله قرن که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مطرح شد مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی کلید خورد و این مسئله به تشدید درگیری مردم و گروه‌های مقاومت با اشغالگران منجر شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار