رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم؛

شناسایی ۱۷۰ خودرو سواری دپو شده در قم

سیجانی گفت: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌،۱۷۰ خودرو نو از نمایندگی‌های فروش و پارکینگ‌های دپو شده خودرو در قم شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ارزش تقریبی این خودروها، ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شد که گزارش آن تنظیم و برای رسیدگی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

سیجانی افزود: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا از محل استقرار خودرو‌های نو همچنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: همچنین طی این مدت نحوه اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند توسط واحد‌های صنفی و صنعتی مورد نظارت و کنترل قرار گرفت و ۲۱۰ بنگاه اقصادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

سیجانی گفت: در این مدت گشت‌های مشترک بازرسی برای نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه فعال در قم نیز صورت گرفت و صدور اخطار پلمب برای شرکت‌های متخلف را درپی داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: موضوع نظارت و کنترل بازار استان در بخش‌های مختلف در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های متولی با جدیت دنبال خواهد و مردم می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون تخلفات را برای پیگیری با استفاده از شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

درمجموع ۳۵هزار و ۲۷۶ واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می‌کند که ۲۱هزار و ۲۲ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۲۵۴ مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.