۷ مورد فوتی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از فوت ۷ نفر در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۳۰۳ نفر در بیمارستان‌های طالقانی، نفت و ۱۷ شهریور بستری هستند.

او افزود:۷ مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته جنوب غرب خوزستان به ثبت رسیده است.

نصرالله حسونی بحرینی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نیز با بیان اینکه  برای مقابله با بیماری ویروس کرونا و پذیرش بیماران کرونایی، بیمارستان امام خمینی (ره)  از ابتدای اردیبهشت ماه آمادگی لازم را کسب کرده بود گفت: با تصمیم  دانشکده علوم پزشکی آبادان، در حال حاضر ۵۰ درصد ظرفیت این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

پس از اوج‌گیری شیوع بیماری ویروس کرونا در منطقه جنوب غرب استان خوزستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان، ۲بیمارستان امام خمینی ره صنعت نفت و ۱۷شهریور سازمان تامین اجتماعی نیز به ترتیب بعنوان بیمارستان‌های معین دوم و سوم برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص پیدا کردند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.