روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا مطرح کرد؛

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریورماه/ اجرای طرح الزام ماسک در مراکز سرپوشیده از هفته آینده/ دولت به دنبال تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی نیست

رئیس جمهور گفت: دانشگاه‌ها و مدارس از ١۵ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: بیش از ۴ ماه است که مردم با ویروس خطرناک کرونا مواجه هستند و ۱۲۳ روز از شروع شیوع ویروس کرونا گذشته است؛ در این ۱۲۳ روز مردم و کادر درمانی مقابله خوبی با این ویروس داشتند.

رئیس جمهور افزود: متاسفانه نه سازمان بهداشت جهانی و نه دنیا نمی‌تواند زمان خاصی برای پایان ویروس کرونا پیش بینی کنند؛ این ویروسی درمان قطعی و رفتار ثابتی ندارد و بنا بر اظهارات محققان کرونا خود به خود از بین نخواهد رفت. ما باید خودمان را برای مقابله بلندمدت ویروس کرونا آماده کنیم.

او بیان کرد: کمک بزرگ به این ویروس ممکن است خودمان باشیم، یعنی این ویروس به خودی خود منتقل نمی‌شود بلکه توسط ما منتقل می‌شود، یعنی یک نفر بیمار می‌شود و مراعات نمی‌کند و باعث می‌شود ۱۰ نفر دیگر مبتلا شوند.

روحانی تصریح کرد: نباید به ویروس کرونا کمک کنیم بلکه باید به مردم خودمان کمک کنیم به‌خصوص به افراد مسن و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند. باید به مسئله فاصله گذاری توجه کنیم و در تجمعات حضور پیدا نکنیم، بهداشت فردی را مراعات کنیم و حتما ماسک بزنیم. ماسک می‌تواند پیشگیری و کمک کند که این زنجیره قطع شود.

او ادامه داد: یکی از تصمیمات جلسه امروز این است که برای یک تا ۲ هفته آینده طرح الزام ماسک در نقاطی که ضروی است را آماده کرده و در اینجا تصمیم‌گیری و ابلاغ کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: آنچه تجربه ما در ماه پنجم می‌گوید این است که فعالیت اقتصادی، آموزش و فرهنگی می‌تواند آزاد باشد. ما نمی‌گوییم کار‌ها تعطیل بشود، زیرا شدنی نیست. تعطیلی‌ها مورد نظر ما نیست و ضروتی هم ندارد، ولی تجمع در نقاطی که ضرورتی ندارد نباید انجام بگیرد.

روحانی گفت: تا امروز ما درگیر موج اول کرونا بودیم، موج اول در برخی استان‌ها تمام شد و برخی استان‌ها هم هنوز گرفتار آن هستند و ممکن است ظرف روز‌ها و هفته‌های آینده از آن عبور کنند. موج اول، موج ثابتی نیست و همچنان در حال حرکت است.

او بیان کرد: امروز یک بحث خوبی شد در رابطه فشار روحی و ورانی که این ویروس در جامعه ایجاد می‌کند و مردم ما را مضطرب و افسرده می‌کند و خیلی‌ها ممکن است دچار بیماری روحی شوند. من از همه آن‌هایی که تخصص اجتماعی، روان‌شناختی، علوم حوزوی و تبلیغاتی دارند و هنرمند و شاعر هستند و دستگاه‌های تبلیغاتی ما بخصوص صداوسیما و فضای مجازی، می‌خواهم که مردم را آماده کنیم تا مردم بدانند درگیری ما با این ویروس کوتاه مدت نیست. یعنی خودمان را برای یک زمان بلندتر آماده کنیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما آغاز این امر را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم از روز‌های سخت بگذریم، اما این کار نیاز به استقامت و استمرار دارد، زیرا درغیر اینصورت ممکن است دستاورد‌های گذشته را از دست بدهیم.

روحانی گفت: من از مردم خواهش می‌کنم که بخاطر پاسداری از دستاوردهایمان و بخاطر ایران، شکیبایی خود را ادامه بدهیم. نگران و مضطرب نشویم و نگوئیم حوصله مان به سر آمده است و نمی‌توانیم؛ ما میتوانیم، زیرا یک ملت بزرگی هستیم و با یک مشکلی مواجه شدیم و تا امروز وضع ما هم خوب بوده است.

او تاکید کرد: این ویروس یک چیز بزرگی است که تمام روابط انسانی و بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است. یک عده با مرگ عزیزانشان مواجه هستند و سختی معیشت هم برای بخشی از مردم است و مشاغل برخی رسته‌های هم تعطیل شده است و ضربه سختی به حمل و نقل و گردشگری و مراودات بین المللی و صادرات و واردات وارد آمده است. ضربه سختی هم به آموزش و فرهنگ و بخش‌هایی از پزشکی و حوزه درمان خورده‌ایم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما به یُمن فداکاری جبهه سلامت، و همکاری تمامی قوای دیگر و مردم تا امروز سرافراز بودیم. اگر با دیگر کشور‌ها هم خودمان را مقایسه کنیم، می‌بینیم که کارنامه قابل قبولی داریم. ما زیربنا‌های مستحکمی داشتیم که توانستیم از این مشکلات عبور کنیم. اگز زیربنای پزشکی و درمانی ما همان زیرساخت سال ۹۱ بود نمی‌تواستیم کار‌ها را پیش ببریم. کار‌هایی که در این ۷ سال با طرح تحول سلامت صورت گرفت، کار‌های عظیمی بود.

فعالیت‌های اقتصادی به رفتار عمومی منوط است

روحانی عنوان کرد: زیر ساخت دیگری که در اختیار ما بود، زیرساخت ارتباطات بود. اگر ما ارتباطات نداشتیم، اگر فضای مجازی ساماندهی شده نداشتیم، اگر پهنای باند نداشتیم و موبایل هوشمند در اختیار مردم نبود خیلی کار سخت می‌شد. آموزش، خرید و فروش و اطلاعات ما و بسیاری از کار‌های ما از طریق فضای مجازی است. ما حتی در سوگواری می‌گوییم از فضای مجازی استفاده کنیم، چون راهی نداریم.

او بیان کرد: این زیرساخت قوی و محکمی که در اختیار کشور ما بود و در این هفت سال ایجاد شد کمک بسیار بزرگی به ما کرد. زیرساخت و ساماندهی سوم ما شرکت‌های دانش بنیان بود. اگر شرکت‌های دانش بنیان ما همان ۵۰ مورد بود چه کاری می‌شد انجام داد؟ اکنون پنج هزار شرکت دانش بنیان فعال است و همه افتخار می‌آفرینند. کار عظیم و بزرگی است و زیرساختی است که آماده شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر در بخش کشاورزی این تلاش‌های چندین ساله نبود و امسال لازم نبود ۶ میلیون تن گندم بخریم، چه می‌کردیم؟ از کجا باید می‌خریدیم و چه کسی به ما می‌فروخت؟ گفت: با توجه به کاری که در کشاورزی و انرژی انجام گرفته است و خودکفایی صورت گرفته در بخش‌های مختلف و اقداماتی که در این مدت انجام گرفته است اگر دچار مشکل می‌شدیم خیلی کار ما سخت می‌شد. ما در مورد زیرساخت‌ها و کار‌های قبلی باید تشکر کنیم.

روحانی تاکید کرد: علی رغم اینکه می‌دانم مردم در بخش اقتصاد و معیشت هنوز هم مشکل دارند، می‌خواهم از بخش اقتصاد تشکر کنم. تامین ارز برای کالا‌های مورد نیاز ما در این مدت با توجه به اینکه در فروردین و اردیبهشت ماه صادرات ما قطع و مرز‌های ما بسته بود، کار بزرگی انجام شد. اینکه ارز را تا امروز برای کالا‌های ضروری و مواد اولیه تامین کردیم و باز هم تامین می‌کنیم و ریالی که تامین شده است کار ساده‌ای نیست و اینکه حقوق‌ها سر موقع پرداخت شده است یا پرداخت بسته‌های معیشتی و یارانه مردم در روز معین انجام شد، پشت آن کار، تلاش و گرفتاری بوده است. در کمک‌هایی که در حد توان داشتیم برای آن‌هایی که بیکار شدند و بسته ویژه‌ای که ما برای چهار ماه به سه میلیون خانوار دادیم که وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند کار بزرگ و عظیمی است که انجام گرفته است.

او بیان کرد: همه بازگشایی‌ها و فعالیت‌های اقتصادی ما به رفتار عمومی ما منوط است. اگر همه اقدامات لازم را انجام دادیم و مراعات کردیم به خوبی موفق خواهیم بود و با کمترین تلفات و کمترین فوتی‌ها می‌توانیم عبور کنیم و اگر رفتار عمومی ما با شرایط منطبق نباشد وضعیت شکل دیگری خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: قبلا هم گفته ام اگر کسی دید کرونایش مثبت است، دستگاه تشخیص دهنده باید به خانواده و محل کار فرد مورد نظر اطلاع دهد. این وظیفه است و هنوز هم به خوبی و با دقت این دستور اجرا نمی‌شود. بعضی‌ها هستند که فکر می‌کنند اگر مثبت شد نباید به کسی بگویند و باید آن را مخفی کنند. کسی که مثبت شده اگر به جامعه آمد و تردد داشت و خود را در خانه قرنطینه نکرد بزرگترین خطر است. یک فرد مثبت به عروسی، عزا و اجتماع رفته است و این آمار‌ها موجود است. فردی به بازار ماهی فروشی رفته و همه را مبتلا کرده یا یک نفر به عروسی رفته و ۱۰۰ نفر را مبتلا کرده است.

روحانی اضافه کرد: مهم است همه وظیفه بدانیم که اگر دیدیم بیمار هستیم به گوشه و کناری برویم و دوره را بگذرانیم. برخی از مراقبت‌ها ممکن است خیلی سخت نباشد و زمان آن محدود باشد، اما برای سلامت مردم و کادر درمان ما آثار مهمی دارد.

او با اشاره به جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: امروز تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ کردیم. اول اینکه مبنای قرمز بودن یک مکان، از این لحظه به بعد کل استان نیست یعنی نمی‌گوییم استان خوزستان قرمز است، می‌گوییم این چند شهر قرمز هستند. پس مبنای ما استان نیست بلکه شهرستان است و برای دقت در عمل است تا بدانیم کجا و در چه مرحله‌ای باید فعالیت خود را تشدید کنیم. مسئله دوم اینکه هر استانی که شهرستان هایش دچار مشکل می‌شود بلافاصله ستاد استانی اش پیشبینی‌های لازم را اتخاذ کند و بلافاصله محدودیت‌های ضروری را اعمال کند و آن‌ها را برای ستاد بهداشت و درمان و ستاد امنیتی اجتماعی ما بفرستد و محدودیتی که وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور به نتیجه رسیدند اعلام تا با تأیید رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس جمهور ادامه داد: در این جلسه مطرح و قرار شد برای یکی دو هفته آینده در نظر گرفته شود که الزام ماسک برای اجتماعات و برخی دیگر از فضا‌ها است. این موضوع باید دقیق‌تر مشخص شود، اما قبل از الزامی کردن باید ماسک به وفور و ارزان در اختیار مردم قرار گیرد تا زمانی که قرار بود الزام کنیم، انجام شود. ممکن است ماسک را برای مناطق قرمز و هرجایی که وزارت بهداشت و درمان عنوان کند، الزامی و ضروری کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: در مورد زندان‌ها دستورالعمل بسیار خوبی برای نگهداری زندانی‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان به عنوان پروتکل تهیه و ابلاغ شد و بر مبنای آن زندان‌ها عمل می‌کنند. آن پروتکل مورد نظارت وزارت بهداشت است و جایی که پزشک ندارد، شخصی را برای نظارت مسئول می‌کنند و اگر بهداشت و درمان ما ببیند پروتکل‌ها دقیق اجرا می‌شود بهترین شکل خواهد بود و اگر مورد بحث بود در کمیته اجتماعی و امنیتی ما مورد بحث خواهد بود.

او بیان کرد: در دو جا شرایط ما شرایط مناسبی بوده است. یکی سالمندان هستند که شرایط خوب و مراقبت‌های خوبی دارند و دیگری زندان‌ها بوده است که تلاش شده خلوت کنند و به آن‌هایی که می‌شد مرخصی بدهند.

تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مدارس لغو شد

رئیس‌جمهور تاکید کرد: مورد آخر مربوط به آموزش است و امروز تصمیم گرفته شد آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ما فعالیت خود را توام با فضای حقیقی و مجازی آغاز کنند. قرار شد تسهیلات لازم را برای کلاس خلوت و خوابگاه خلوت فراهم کنند. این دو برای ما اصل است، زیرا کلاس و خوابگاه شلوغ می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند؛ بنابراین اجازه دهند اگر فردی در دانشگاه دیگری جز موطن خود قبول شد، بتوانند ترم آینده را در دانشگاه موطن خود بگذرانند تا بتوانیم ازدحام جمعیت را در خوابگاه‌ها کنترل کنیم. همین زمان هم برای آموزش و پرورش در سراسر کشور خواهد بود.

او اظهار کرد: قرار بر این است که آموزش و پرورش از اول تا پانزدهم شهریور ماه به تناسب استان‌ها آغاز فعالیت‌های آموزشی خودش را اعلام کند.

روحانی ادامه داد: شرایط آموزش در نقاط مختلف کشور متفاوت است؛ بخشی در فضای مجازی و بخشی دیگر در فضای حقیقی انجام خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی از نقاط کشور تعداد دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان تقسیم شوند تا به مدرسه بروند. بر این اساس تعطیلی روز‌های پنجشنبه مدارس حذف می‌شود تا مدارس این مسائل را به خوبی مدیریت کنند.

او تصریح کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا تأکید شد که کمیته تبلیغات به خوبی عمل کند چرا که برخی از افراد به صورت مرتب مباحثی درباره دوران پساکرونا مطرح می‌کنند و می‌گویند که «کرونا که تمام شود چه اتفاقی می‌افتد؟»

رئیس‌جمهور افزود: پایان کرونا مشخص نیست و معمولاً پیش‌بینی این افراد درباره دوران پساکرونا نادرست است و مردم را مضطرب و نگران می‌کند که لازم است صدا و سیما و بخش‌های دیگر تبلیغاتی ما چارچوبی داشته باشند تا مردم را از این شرایط آگاه کنند.

روحانی بیان کرد: همه ما کنار هم خواهیم بود و انشاءالله از این روز‌های سخت به زودی عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نه مدرسه برین نه دانشگاه هیچکس بفکرتون نیست خودتون به کشتن ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ميگما فکر کردید ما دانش آموزان عقلمونو از دست دادیم که بلند بشیم بیایم مدرسه تو این کرونا و این هوای گرم. نکنه دوست دارین بمیریم................... بگید تا برامون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ميگما فکر کردید ما دانش آموزان عقلمونو از دست دادیم که بلند بشیم بیایم مدرسه تو این کرونا و این هوای گرم. نکنه دوست دارین بمیریم................... بگید تا برامون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ميگما فکر کردید ما دانش آموزان عقلمونو از دست دادیم که بلند بشیم بیایم مدرسه تو این کرونا و این هوای گرم. نکنه دوست دارین بمیریم................... بگید تا برامون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ميگما فکر کردید ما دانش آموزان عقلمونو از دست دادیم که بلند بشیم بیایم مدرسه تو این کرونا و این هوای گرم. نکنه دوست دارین بمیریم................... بگید تا برامون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ميگما فکر کردید ما دانش آموزان عقلمونو از دست دادیم که بلند بشیم بیایم مدرسه تو این کرونا و این هوای گرم. نکنه دوست دارین بمیریم................... بگید تا برامون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تن ماهی شده 18000تومن درس کیلو چنده ما که خوندیم چی شدیم به کجا رسیدیم ؟
دلار 19تومن
سکه 8میلیون
Germany
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
به‌ هیشگی زورشون نمیرسه فقط دانش آموزان بابا خودمون می‌خونیم شما ها فقط ي نمره بدین بره خواهشا 19 الا 20 بدین
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آقای روحانی عزیز جان واسه آموزش مجازی تلاش کنید و در این‌راه از نخبه ها استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آقای روحانی عزیز جان واسه آموزش مجازی تلاش کنید و در این‌راه از نخبه ها استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
نگران نباشید روحانی مدارس را باز نمی کند این هم از همون حرف هایش است که اوایل
ویروس کرونا آمده بود و می گفت از هفته ی بعد همه ی جاها باز میشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی اصل کامکار
۱۱:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
این چه کاریه که میکنین توقع دارین ما کرونا بگیریم و بمیریم من که نمی‌گذارم بچه ام به مدرسه برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تا همه مردم رو به کشتن ندن ول کن نیستن
تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از خود ویروس کرونا خطرناک تره
کلا تصمیم نگیرن سنگین تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
میدونید با باز شدن دانشگاه چقدر سفر شکل میگیره؟؟؟اون موقع اوضاع بحرانی میشه
-
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آقایان مسئول ممنون از لطفی که برای جامعه دانش آموزان میکنید باز شدن مدارس تا عادی شدن و رعایت پروتکلهای بهداشتی مدارس درست نیست فکر کنم تومدارس در موارد ضد عفونی کننده به جز آب چیزی دیده نمیشه آقایان بزرگوار لطف کنید قبل از باز شدن افتخار بدید برای بازدید چند مدرسه دور افتاده تشریف ببرید تصمیم بگیریدصورت جلسه امضا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تو این هشت سال هشتاد سال عقب افتادیم
Germany
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بابا مدیر!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
سجادروزرخ
۰۱:۳۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
پسرم عشق کنه عمرن اگه مدرسه روانه کنم ،منکه اونقدر عشق درس بودم به کجا رسیدم؟بعدشم اگه کرونا هست پس چرا اماکن شلوغ بازه و راههای استانی هم بازه؟
بخدامنکه موندم از کار اینا،ولی بچه ام رو مدرسه نمی‌فرستند بزار بیسواد بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
چ میکنه ایی روحانی با بازگشاییها تا یحرفی میزنه چیزا گرونتر میشن آخه نمیدونیم چرا?????? یعنی میخاست لوازم خانگی ارزون کنه ..گزونتر شدن ک ..بابا دولت زورش ب مردم نمیرسه حداقل تو ایی موارد الان بحث بازگشایی نیس روحانی تو اول باید کرونا مهار کنین ..خیالت راحت هیشکی مدرسه ودانشگاخ نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خدا یک عدد شهاب سنگ لطفا
Germany
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
متاسفانه تمام برنامه ریزیهامطابق شرایط پایتخت اصورت میگیره خوزستان که شهریورهواهنوزگرمه چطوردانشجوهاوبچه هابرن کلاس دزفضای دربسته کولرروشن من فک کردم امروزقراربودتوجلسه بخاطروضعیت قرمزاستانها محدودیت بیشترکنه نه اینکه برعکس
Germany
نیما
۱۳:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
داداش تو همین پایتخت هم 15 شهریور برف نمیادا
Iran (Islamic Republic of)
Amir mohamad
۰۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آقای روحانی.من یا بقیه کسایی که مثل من دانش آموز هستن کرونا بگیرن شما جوابگویی؟ مدرسه ما امسال حدود 600 نفر جمعیت داره اگه یک نفر فقط یک نفر اون وسط کرونا داشته باشه میدونید چه فاجعه ای رخ میده؟ دارم که شد 19000 من که زیاد به آینده امیدی ندارم تازه اگه شما بزاری آینده ای باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
این طرح عملی نیست دانشگاه ها شلوغه سلف شلوغه کلاس ها کوچیکه خوابگاه ها چند نفر توش هستن اتاقم کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اکثر اونایی که میان نظر میدن مدارس نباید باز شه اکثرا دانش آموزن و تعطیلات خیلی بهشون خوش گذشته بعدشم هنوز اعلام نشده مدارس قراره چگونه باز شه شاید در ابتدا به صورت مجازی باشه و در صورت بهبود شرایط حضوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
زندانی شدن تو خونه خوش گذشتن داره ولی دلمون نمیخواد با کرونا بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
در ضمن نگفتن مجازیه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۲:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
نمیدونم این 15 روز رو چطوری حساب کرده
فقط نمیدونه چطوری رو اعصاب دانش آموزا راه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
من نمیدونم با چه منطقی بازگشایی دانشگاه ها و خوابگاهها تو تابستون اخه؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
روژان
۲۲:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
موقع ثبت نام دوتا لیست بزارن والدینی که میخوان بچه هاشون مجازی باشن و والدینی که میخوان بچه هاشون حضوری باشه و کلاساشون رو جدا کنید مجازی ها تو خونه حضوری ها تو مدرسه فقط و فقط برای امتحانهای ترم هر دو گروه حضوری امتحان بدن پیشنهاد خوبیه بهش فکر کنید انوقت اگر خدای نکرده بچه ای کرونا گرفت شما دولتیا زیر دین مردم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ای دولت تدبیر و امید خدائیش برای کنترل بی ارزش شدن پول ملی( دلارشد19000) اصلا میدانید چکار باید بکنید و اصلا برنامه ای دارید. قطعا جوابش منفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تالارهای عروسی بسته مدارس باز چه تدبیری میگم اگر مدارسو بستید تالارها رو باز کنید و بالعکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
رییس مملکت، فقط دنبال مدرسه ها و پاساژها افتادی، بابا گرونی تو مملکت بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
5ماهه میگین خودرو ارزان میشه بلاخره ما خودرو بخریم یا نخریم تیبا 53تمن بود میگفتین نخرین الان 86تمنه البته 2سال پیش 25بوده بزاریم 100بشه بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خوب اگر هر کس بیاد تو موطن خود اصلا فکر کردین کلاس های درس کلان شهر ها مث تهران و مشهد و ... چقدر شلوغ خواهد شد میخواین ابروش درست کنید چشمشم کور میکنید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اقای دکتر سلام
دمت گرم بخدا یه دونه ای میخوامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تو کرونا مهار کن مطمعنی کسی تا پاییز زنده میمونه قرار بود درباره کرونا جلسه بگیرین ن مدارس ودانشگاه هیشکی نمیذاره بچش بره مدرسه شک نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
قراراست درجهان رکورددارفوتی های کرونا باشیم که این قضیه با بازگشایی مدارس محقق خواهدشد
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
حدیث از رسول خدا ::: ملعون باد کسی که از انجام کاری ناتوان باشد و متقبل انجام ان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تاوقتی کروناهست نبایدمدرسه هابازشوند بچه کلاس اولی رعایت اصول بهداشتی کرونا رو چه میفهمه واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای روحانی! چرابه جای خبرهای خوش وامیدکننده به مردم، هی خبرازماندگاری ویروس دردرازمدت وتغییر ویروس ووو، می دهید!؟!؟رؤسای کشورهای دیگه وعده ی کشف واکسن واستفاده ازواکسن دریکی دوماه دیگه ووو می دهند!؟! وشما! ؟! ؟ واقعا چه اهدافی دارید!؟!؟ باملت چند چندی!؟!؟ گرانی رابه جان ملت انداختی بس نیست!؟؟ انرژی اتمی ما هم داره باآژانس لجبازی می کنه!!؟ چون همه این رفتارهای عامدانه وزشت بامردم، به نفع ماندگاری شما است!؟؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ما که در شزایط کنونی ترک تحصیل فرزند را مقدم میداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
حق داريد واقاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ما که مدرسه دولتی میریم باید به خاطر غیر انتفاعی ها بمیریم چون اینا تو فکر پول شهریه ان نه به فکر جون بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آخی ما هیچ مشکلی نداشتیم به جز بازگشایی مدارس هوس کردیم بچه هامون رو به کشتن بدیم حالا یه سال دیرتر فارغ التحصیل بشن چه اتفاق مهمی میفته نه که حالا خیلی بازار کار درخشانی واسه فارغ التحصیلا ایجاد شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقا پس تکلیف اونهایی که خرداد مردود میشن و میخوان شهریور پاس کنن چی میشه ؟؟؟؟
مدرسه ها همون مهر شروع شه که بهتره
دیرتر باز کنید که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
1400کجایی؟دقیقاکجایی؟
ماخیلی خیلی چشم انتظارتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تا 1400 مردیم خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تا اوموقع هممون میمیریم خیالت تخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
به جای باز کردن مدارس زیر ساخت های مجازی را ارتقا دهید مردم بچه هاشون را از سر راه نیاوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
باید هیچ کس بچشو نفرسته تا یکسال انوقت چکار میخوان بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
France
ناشناس
۱۸:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلار بیست هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اقای روحانی شنیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
علی برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مملکت از گرونی به نابوود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ما نمیدونیم چ کنیم ، از یه طرف به ملت میگین تو خونه بشینین، از یه طرفم همه جارو باز میکنین ! شما فکر میکنین کرونا فقط تو رستوران ها و پاساژ ها و تالار ها و جاده هاست (هرچند همه رو باز کردید ولی همش به مردم میگید نرید )نه خیر،! جهت اطلاع کرونا تو مدارس و دانشگاه ها و جلسات امتحان و ادارات و ... هم هس ...=/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اقای بی تدبیری ویاس وناامیدی بچه های ملت مثل خانواده شما اقایون بی کفایت معلم خصوصی ندارن که بانمرات عالی هرسال بالا برن ونکته دوم اینکه شما یک محک با بچه های خودتون ومسئولین بزنید که برن مدرسه اگر تا دوماه کرونا نگرفتن بعدما هم بچه ها رو راهی مدارس می کنیم ،بچه های ملت موش ازمایشگاهی شما نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
من که توی کرونا بچمو مدرسه نمیفرستم
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط دعا کن خدا تمومش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
احسنا ب شما حزف حساب زدی
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۸:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بچه های خودشون که در کاخهای اختصاصی با معلمین اختصاصصی هستند. راست میگه .با پروتکل بهداشتی در جنوب تهران که مطمنا از شهرستانها بهتر ه .یه کلاس سی چهل متره با چهل تا دانش اموز هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با پول یه ماه فروش نفت کل ملت ایران از فقر درمیاد(نفری
حداقل ۲۰ میلیون هرماه) حالا این نفهم اومده یارانه ۴۵ تومنی و معیشتی ۳۶ هزاری میده بریم باهاش بستنی بخریم عمو جوووووون؟؟ یا ادامس؟؟؟ دلار امروز شد ۱۹ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خدا كنه امام زمان (عج) زودتر ظهور كنه....
سكه ٨ ميليون...
دلار ٢٠ هزار...
طلا ٨٠٠ هزار تومن!!!!
تو خوابم هم نميديدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مادر واقعی باشین به بچه تون اجازه نمیدین بره مدرسه.بعضی مادران فقط فکر کار و راحتی خودشون هستن
Germany
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بذاریم بره که کرونا بگیره؟؟ اونوقت چه غلطی کنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اگر بچم در مدرسه ویروس بگیره.آخه بچه ابتدایی چطوری رعایت کنه.فکر کردین برای خوردن خوراکی دست بشوره ممکنه بازم دستشو به جایی بزنه.بچه های طفل معصوم همش در کلاس ماسک بزنن دچار کمبود اکسیژن میشن.اصلا به این نکات کوچک فکر نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۸:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خانم یا اقای عزیز شما خیلی انتظار دارین مگه مسولین محترم فکر هم میکنن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور این صحبت های شما همشون متولی داره با این بی تفاوتی شما اقتصاد ایران داره از بین میره حواستون هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
افتضح و یفتتضح و تفتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با وجود کرونا نبایدمدرسه ها باز بشه یه بچه کلاس اولی که خوندن ونوشتن بلد نیست رعایت کردن اصول بهداشتی کرونا رو ازکجا میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام آخه این چی میدونه ازمدیریت بیسوادکه بشه ریس جمهورهمین میشود.خدابدادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
هنرستان ها را تا اواسط تابستان حضوری باز کردید بعدشم سال جدید شروع بشه ! در شرایط عادی هنرستان ها کمتر با بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مگه نمیگین کرونا هست مگه این همه فوتی نداشتیم ازاین کرونا، چرا میگیین مدرسه هابازبشه نبایدبازبشه چون بچه کلاس اولی چه میفهمه چی کاربایدبکنه چی کارنبااااااید بکنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلار امروز 19300 شد. خوابید یا خودتان را بخواب زده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سکوت کن که همه خوابن فقط سکوت کن وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دولت ما، بااین گرانی ها زنده ست وداره عمرطولانی می کنه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلار رفت تو کانال 19000 تومان به بالا. میفهمید؟ میفهمید؟ میفهمید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
عزیزم تو فکر جان دانش اموزا نیست تو در مورد دلار حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۶:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تا پارسال تشخیص ی ویروس و‌با انغولانزا دکترای ایران نمیتونیتم بدن بعد الان میخوان بچه های بیگناه رو‌بفرستن مدرسه اونم تو‌شهری مثل تهران با حجم از جمعیت
واقعا تعجب میکنم از خانواده هایی که فکر میکنن با ی سال نرفتن مدرسه بچه هاشون عقب میوفتن ی سال اصلا دو سال بچت از درس بیپفته عقب مهمتر از جون بچتو
بعد ادعا میکنیم از نظر بنیان خانواده ایرانی جماعت چقدر مستکمه و برای پز دادن در اینده که اخرشم همین بچه های چنین پر مادرهایی هیچی نمیشن فقطی عده طفل معصوم بیمار میشم
این اولیا برن بچه هاشون رو بندازن تو‌دامن بلا خود دانن
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۸:۴۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
اقا چرا یک سال نره مگه تو ایران درس مهمه . ما خودمون خوندیم با معدل بسیار عالی الان زیر دست یه نفر کار میکنیم که به والله جمع بیش از سه رقمو بلد نیست .
درس اصلا مهم نیست
Germany
s
۱۶:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
همه دنیا رو که پشت سر گذاشت الان داره توی همه ی دنیا میچرخه بقیه جا ها مشکل نداره که گیر دادین به مدارس
برن پاساژ ها و تالار ها رو ببندن آموزش ما دانش آموزان از همه چی واجب تره .آینده مملکت بدست ماهاست چرا خواهان بدبختی ما ها هستین آخه؟
باشگاه خبرنگاران جوان عزیز لطفا درج کن . هر کی موافقه + بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
ساکت شو تو هم با اون نظرت.یکم تفکر لطفا.تو برو مدرسه.اصلا حالیت نیست که هر کار کنن در مدرسه ویروس پخش میشه.امسال مجازی باشه نترس آیندت خراب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۰۱ تير ۱۳۹۹
عجب ادم....
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۸:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
امیدوارم واقعا نگران اموزش باشید .نه دلتنگ بازیهای راه مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی فیلوری
۱۶:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
به آقای روحانی بگین حواسش باشه، ترمز همه‌ی قیمت ها بریده،با این دس فرمون کجا داره میره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلار امروز 19300 شد. این شد تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم این متن منو بذارین با تشکر از زحمات شبانه روزی شما عزیزان خبرنگارآقای روحانی آقای نمکی ممنونم از این همه تلاش و کوششتون واقعا باعث افتخار کل جهان که ایران هر روزی ۲۵۰۰نفر بیمار وبالای ۱۰۰فوتی داره با جمعیت ۸۲میلیون نفر جالبه چین ۲۰برابر ما جمعیت داره آمارشون هر روزی۱۴نفر بعدش کل کشورشونو و ترددهای شهرهاشون ممنوع کردن کسی نتونه بره مسافرت بعدش توی ایران مثل اینکه ملت دارن میرن دبی یا آنتالیا هر روز ریختن توی شهرهای دیگه بعدش میگین چرا پروتوکول زیر ۲۰٪انجام میگیره یکم فکر کنید میدونید چرا بخاطره راهکارهای شماس کسی بهتون نگفتش اقتصاد کشور و مشاغولو ادارات و کارخانهارو تعطیل کنید فقط یکم فکر و بکار میعنداختین دستور ممنوعیت ترددهای همه استانها رو تا پایان تابستون میدادید که دیگه هیچ مسافر مریضی از شهرش خارج نشه خیلی راحت آمار ایران به زیر ۱۰۰نفر میرسیدش ولی شماملت رها کردین ملت بیخیال از اینکه کرونا وجود نداره ریختن توی بقیه شهرها واقعا چقدر راحت باجون ملت بازی میکنید این حداقل کاریه که بخان بکنید دستور کلیه ترددهای استانی رو ممنوعش کنید اگه تا روزیکه شما دستور ممنوعیت ندهید ملت هر روز میرن خوش گذرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
افرین ب شما اما کی ب روحانی بگه براشم مهم نیس دقیقا ملتو رها کردن بخال خودشون راست میگن دیگه استانها رو ببندین آقایون دارین چیکار میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
برید یه تحقیق کوچولو و ریز انجام بدید می فهمید که بیشترین آمار بهبودی برای کشورهایی که مردم اون به طب گیاهی رو آوردن مثل چین و آلمان
خواهش میکنم اگه طب اسلامی رو هم قبول ندارید با طب سنتی خودتون رو درمان کنید به هیچ وجه با داروهای شیمیایی درمان نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۵:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اخیش دلم برا مدرسه تنگ شده بود خدارو شکر زود تر باز میشه مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
انگار تو این دنیا نیست کرونا کلی فوت داده میگه دلم برای مدرسه تنگ شده فکرمیکنه اوضاع دنیا مثل سابقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دل همه تنگ شده اما فعلا شرایط ویروس در مدارس خطرناکه.نباید مدارس باز شه.به خصوص مدارس ابتدایی کلاس اول و دوم و سوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
همین شما بچه درس خونا که همش تو فضای رقابتی مدارس هستین مارو بدبخت کردین دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آخی منم دلم واسه غریبانه مردن تنگ شده بود چقدر عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
روحانی مگه وزیر اموزش پرورشه؟درباره دلار چرا صحبت نمیکنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چی بگه؟ بگه شد 19300؟
Iran (Islamic Republic of)
Amir mohamad
۰۰:۳۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
دلار رو همینجوری بی سر و صدا و چراغ خاموش دارن به 20 تومن میرسونن. اونوقت اگه 500 تک تومن ارزون بشه شما و کل شبکه ها و سایتای خبری تیتر می‌زنید دلار ارزان شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
وزارت بهداشت میگه کرونا برگشته روحانی میگه امن و امانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
من این ترمم نمیرم. کرونا نرفته هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان خواهشن متن منو بذارین ترو خدا شاید مسولین ببین به خودشون بیان آقای روحانی آقای نمکی ممنونم از این همه تلاش و کوششتون واقعا باعث افتخار کل جهان که ایران هر روزی ۲۵۰۰نفر بیمار وبالای ۱۰۰فوتی داره با جمعیت ۸۲میلیون نفر جالبه چین ۲۰برابر ما جمعیت داره آمارشون هر روزی۱۴نفر بعدش کل کشورشونو و ترددهای شهرهاشون مننوع کردن کسی نتونه بره میافرت بعدش توی ایران مثل اینکه ملت دارن میرن دبی یا آنتالیا هر روز ریختن توی شهرهای دیگه بعدش میگین چرا پروتوکول زیز ۲۰٪انجام میگیره یکم فکر کنید میدونید چرا بخاطره راهکارهای شماس کسی بهتون نگفتش اقتصاد کشور و مشاغولو ادارات و کارخانهارو تعطیل کنید فقط یکم فکر و بکار مینداختین دستور ممنوعیت ترددهای همه استانها رو تا پایان تابستون میدادید که دیگه هیچ مسافر مریضی از شهرش خارج نشه خیلی راحت آمار ایران به زیر ۱۰۰نفر میرسیدش ولی شماملت رها کردین ملت بیخیال از اینکه کرونا وجود نداره ریختن توی بقیه شهرها واقعا چقدر راحت باجون ملت بازی میکنید این حداقل کاریه که بخان بکنید دستور کلیه ترددهای استانی رو ممنوعش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اینهمه آرزوی خارجکی، بر جامت کو؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مدرسه ها باید باز بشه که آموزش بچه ها عقب نیفته.
بخصوص برای ابتدایی ها
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۵:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بریم که کرونا بگیریم الان من میرم نهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
حتی به قیمت جونشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مشخصه فرزند دانش آموز نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اصلا عقل نداری.به خصوص بچه های ابتدایی نمیتونن مسائل بهداشتی رو کامل رعایت کنن.اگر نظر ندی هیچکس نمیگه لالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اینهمه خوندیم چی شدیم ؟؟!! حالا یه سال هم نخونیم ؛ سلامتیمون که واجب تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آره هنوز به امار مرگ ومیر دلخواه نرسیدن بلکه مدارس باز بشه سبب خیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
یعنی به قیمت ازدست دادن بچه ها!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
برای چی میگی مدرسه ها باید باز بشه اول باید فکرکرد بعد بایدحرف زد بچه کلاس اولی چه میفهمه رعایت اصول بهداشتی کرونا چی
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
با باز گشایی مدارس اوضاع بدتر میشه
غالب دانش آموزا کم سن هستند و رعایت نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بزرگترها آمار ابتلا به کرونای بیشتری دارن واسه دبیرستانی ها خطرناک تره توی شهرستان ارسنجان همون اول اول یه پسر کلاس دهمی فوت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اخه تا اخر شهریور طول میشکه حتی نتایج کنکور 99 بیاد
بعد 2 هفته هم انتخاب رشته
1 ماه نتایجش نهاییی انتخاب رشته
این که میشه ابان و اینا
بعد 15 شهریور؟؟
همینجوری میخوان برگه های مارو صحیح کنن یا خداااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خوبی ؟؟مدارس قراره ۱۵ شهریور باز بشه نه دانشگاه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دکتر جون
کی میری ما یک نفس راحت بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای روحانی لطفا مدارس را وانکنید چون کرونا خیلی زیاد میشه و فاجعه رخ میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اخه شما حساب اینو کردین با گرمای هوا و شرایط کرونا که الان افزایشی هم هست مدارسو باز کنید بیشتر مدارس فاقد سیستم سرمایشی کامل هستند و اینطوری بچه ها بهداشتو رعایت نمیکنن فقط تو فکر بازگشایی هستین همین بازگشایی باعث شد کرونا افزایش پیدا. کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
در زمستان اگر تمام ساعات کلاسو ماسک بزنن خفه میشن.الان که تابستانه هیچکس تحمل زدن ماسک نداره
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۴:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
Amir mohamad
۰۰:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
از اینور دانش آموزا و نوجوانازو میفرستین لونه زنبور از اون ور میخوان ازدواج اجباری کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
۱۵شهریور واسه روحانی همون حکم شنبه رو که قراره شرایط عادی بشه رو داره.زیاد جدی نگیرید.امسال با این اوضاع مدارس باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا روحانی از دلار ۱۹ تومن نمیگه قیمتا دو برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
حرفی برای گفتن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
به روحانی بگین،ما بوشهری ها حاضر نیستیم تو دمای 40 درجه و رطوبت 90 درصد و بیداد کرونا.، بریم مدرسه. چرا تموم نمیشی روحانی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
احسنت همشهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
این نظرات معلم هاست که نرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
نه که دانش آموزان از خداشونه برن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چقدر بی درکی.من مادرم و به بچم اجازه نمیدم در کرونا بره مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مگه معلم ها کرونا نمیگیرن
فقط جون تو عزیزه ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
من معلم نیستم یه مادرم که دلم نمیخواد واسه دوتا فرمول ریاضی که هیچ وقتم به کار نمیاد عزیزم رو از دست بدم حالا بعضی والدین دکتر شدن بچه هاشون از جون بچه هاشون مهمتره چون خودشون نتونستن چیزی بشن میخوان بچه هاشون رو به کشتن بدن بابا یه سال دیرتر دکتر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
تو هم تفکرات عقب مونده هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
پارسال همین افزایش دلار باعث شد همه چی فضایی گرون شه خدا بخیر بگزرونه اینبارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
این دولت به فکر سلامت مردم نیست فقط به فکر اینه که مبادا از جیب مبارکش پولی بخواهد به مردم کمک کند در نتیجه کرونا را آسان و کم اهمیت جلوه داده تا مردم نگران نباشند و فعالیت کنند .این کرونا در ایران وحشتناک میشود با این دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دلار شد 19 هزار چرا حالیتون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مسخره است متاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای روحانییی بجای اینکه هر روز بگی فلان جا بازگشایی میشه به فکر قیمت ها باش یکممممم
الان حتما میای میگی تورم 20 درصده
ریس بانک مرکزیت هم میگه قیمت ارز تحت کنترله. آره بنده خدا راس میگه. تحت کنترل نپه داشتن ک از 18 تومن پایین نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تو چی میدونی اقای روحانی ماکه میریم مدرسه بااین وضعیت خیلی تعداد کمی از دوستام رعایت میکنن چن نفر هم کرونا گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
زياد جدي نگيريد ... عمراً با اين شرايط مدارس باز شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بازم که بشه من بچمو نمیفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ثاقبه
۱۲:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تا 1400 با کرونا!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور ما خوزستانی ها چطور تو گرمای شهریور که بقول مسئولانتون فضای اتاق بسته ست و کولر روشنه بفرستیم مدرسه؟؟؟خیلی خوشی یا از بدبختی های ملت خبر نداری یا هر دو؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لطفا به رییس جمهور بگید ۱۵ شهریور هوا گرمه
یه فکری به حال وسایل سرمایشی مدارس بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اگه قول میده کرونا تا شهریور تموم شه اشکال نداره همه میرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بله باید ماسک استفاده بشه ولی نه با قیمت ارزان محل هایی که الزامیه باید دم در رایگان بدن مردم مگه چقدر درآمد دارن تو خرج زندگی عادیشون موندن از کجا بیارن پشت هم ماسک بخرن
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۱:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
همه دنیا بخاطر کرونا محدودیت و تعطیلی اعمال میکنن فقط ما فهمیدیم مدارس و دانشگاه ها باید زود باز شن یه روزم به مدارس اضافه کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لطفا مراعات حال کنکوری های۱۴۰۰ رو بکنید.
نمیشه تعطیلات تابستون رو کم نکنید؟ آخه ما هزار برنامه چیدم برا این ۱۵ روز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خدا خیرت بده یکی حرف دل منو زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لطفا مراعات حال کنکوری های۱۴۰۰ رو بکنید.
نمیشه تعطیلات تابستون رو کم نکنید؟ آخه ما هزار برنامه چیدم برا این ۱۵ روز...
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اصلا تا 15شهریور کنکور نتایجش اعلام نشده پذیرش ورودی های جدید از ابان شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آقایی که جواب دادی.
محض اطلاع کنکور امسال۹۹هست، یعنی ۱۴۰۰سال بعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
از اسفند که تعطیله یعنی 6ماه حالا 15روز زود تری بری مدرسه چی میشه البته با این وضعیت مدرسه ای باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
روحانی میخواهد همه رو به کشتن بده اگه مدارس باز شد خدا میدونه چه فاجعه ای میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
15 شهریور؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
بعد از اینهمه کشت کشتار کرونا فقط جاهای سرپوشیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار