سلامت مردم خط قرمز پلیس کردستان است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: علاوه بر امنیت، سلامت مردم هم خط قرمز پلیس در مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان  با اشاره به اینکه برای کاهش خطرات شیوع ویروس کرونا باید از تجمعات پرهیز کرد، گفت: در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا پلیس با برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عزاداری و تولد و همچنین سرو قلیان در پارک‌ها و قلیان سرا‌ها برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق استان و بی توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نیرو‌های انتظامی به عنوان عضوی از گروه نظارت و بازرسی ستاد استانی مقابله با کرونا با برهم زنندگان سلامت جامعه برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان افزود: این گروه موظف شده تمام مراکز تجمع و محل‌های برگزاری مراسم از جمله پارک‌ها، تالار‌های عروسی، مساجد، خانه باغ‌ها، پارکینگ‌های سطح شهر را رصد کرده و در صورت مشاهده علاوه بر برخورد قانونی محل را نیز پلمب کند.

سرهنگ حیدریان تاکید کرد: همچنین انتظار می‌رود مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تجمع و مراسم در هر نقطه‌ای مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا ماموران پلیس برای برخورد با متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.