بسته حوادث/تکذیب خبر قتل ناموسی در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، وقوع هرگونه قتل ناموسی در کرمانشاه که به تازگی توسط شبکه‌های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : به تازگی خبری در فضای مجازی مبنی بر قتل زن جوان ۱۸ ساله‌ای از سوی خانواده اش بوسیله خوراندن قرص برنج منتشر شد.

او گفت : طبق آنچه که رسانه‌های معاند در فضای مجازی به آن پرداخته اند، این زن جوان متاهل، باردار و ساکن یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه بوده است که به علت مسایل ناموسی و ارتباط با جوان دیگری توسط پدر، برادر و دیگر اعضای خانواده اش به قتل رسیده و هیچ کدام از آن‌ها نیز توسط پلیس دستگیر نشده اند.

سرهنگ آمویی افزود: این درحالی است که بررسی‌های پلیس در سامانه‌های مختلف و پیگیری از مراجع ذی صلاح همچون پزشکی قانونی و حتی حضور و تحقیقات در محله مورد ادعای رسانه‌های معاند حاکی از کذب بودن این خبر دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بدون شک انتشار این قبیل اخبار در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای برهم زن جو روانی جامعه صورت می‌گیرد

جریمه ۱۲۰ میلیون ریالی خودرو‌های متخلف در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: همکاران ما در طرح یک روزه برخورد با جرائم خودرو‌های متخلف با صدور ۳۴۰ برگ جریمه مبلغ ۱۱۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال رانندگان متخلف را با جریمه مواجه کردند.

فضل الله شیری افزود: در این طرح یک روزه ۳۴۰ تخلف کشف و برخورد‌های قانونی با آن‌ها به عمل آمد و علاوه بر جرائم درنظر گرفته شده ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

او ادامه داد: در طرح اجرا شده همکاران ما ۱۳۵ تخلف مربوط به توقف دوبله، ۴۵ فقره تخلف مربوط به توقف ممنوعه در حریم تقاطع و میدان، ۵۰ مورد تخلف سد معبر، ۵۵ مورد توقف در محل ایستادن ممنوع، ۱۵ مورد تخلف دور زدن از محل ممنوع، ۱۰ مورد تخلف توقف در پیاده رو و ۳۰ مورد تخلف نسبتن کمربند ایمنی کشف و با آن‌ها برخورد کردند.

شیری گفت: تخلفات کشف شده مربوط به چند نقطه شهر کرمانشاه بوده است.

۲ هزار عدد ماسک قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۲ هزار عدد ماسک قاچاق با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی پایانه حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۲ هزار عدد ماسک قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

براری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سانحه رانندگی در شهرستان "صحنه" ۷ زخمی به جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی در محور صحنه خبر داد و گفت: در این حادثه ۷ نفر از سرنشنیان ۲ خودرو زخمی شدند.

محمد حیدری ادامه داد: این حادثه دیشب (۳۰ خرداد) در محور میانراهان صحنه به سمت سنقروکلیایی بین ۲ دستگاه خودروی پژوپارس و وانت بار رخ داد.

او ادامه داد: در این حادثه ۵ سرنشین خودروی پژو پارس شامل ۴ مرد و یک زن و ۲ سرنشین وانت بار شامل یک مرد و یک زن زخمی شدند.

حیدری افزود: افراد زخمی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که البته حال راننده پژوپارس نامساعد گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: طبق نظر کارشناسان، انحراف به چپ خودروی پژوپارس علت وقوع این سانحه بوده است.

او از رانندگان خواست تا ضمن رعایت اصول ایمنی از انجام حرکات خطرناک مانند انحراف به چپ، سرعت غیرمجاز و ... خصوصا در ساعات شب پرهیز کنند.

کشف بیش از ۴۶ تن مرغ قاچاق در پایانه مرزی "پرویزخان"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پایانه مرزی "پرویزخان" واقع در شهرستان "قصرشیرین" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشتزنی در محدوده پایانه پرویزخان به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۴۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای لابه لای کالا‌های صادراتی جاساز شده بودند، کشف شد.

جاویدان ارزش محموله قاچجاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین موضوعاتی است که توسط پلیس دنبال می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار