تامین آب کشت تابستانه با اتصال کانال شهید چمران به کانال ML

فرماندار حمیدیه گفت: با تسریع در عملیات اتصال کانال شهید چمران به کانال ML، مشکلات کشت تابستانه در این شهرستان رفع خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: جلسه پیگیری مشکلات کشت تابستانه این شهرستان با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در فرمانداری برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت توزیع عادلانه آب کشاورزی در حمیدیه افزود: کشت شلتوک در این شهرستان با توجه به رعایت ضوابط سازمان آب و برق مجاز و فقط در کانال ML باتوجه به ناتوانی کانال مذکور جهت آبرسانی برای کشت شلتوک در همه زمین‌های کشاورزی روستا‌های مجاور کانال ممنوع است.

هاشمی با بیان اینکه تسریع در اتصال کانال چمران به کانال ML و احیای کانال ارتباطی ازرگ به کرخه نور و همچنین ساماندهی موتور پمپ‌های کرخه نور در توزیع عادلانه آب کشاورزی تاثیر دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه معیشت اهالی این شهرستان از طریق کشاورزی تامین می‌شود و رفع مشکلات آن‌ها الزامی است.

به گفته فرماندار شهرستان حمیدیه، مجتبی یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، بر پیگیری مشکلات کشاورزان تاکید کرد و خواستار همکاری کشاورزان با مسئولین شد، همچنین خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز شهرستان حمیدیه را قطب کشاورزی استان دانست و در تعامل با کشاورزان تاکید نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار