ترامپ محدودیت‌های روادیدی را تشدید می‌کند

رئیس جمهور آمریکا از قریب الوقوع بودن اعمال محدودیت‌های بیشتر بر صدور روادید برای کارگران برخی کشور‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت کاخ سفید به زودی محدودیت‌های جدید صدور روادید برای کارگران مهاجر از برخی کشور‌ها را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

ترامپ ضمن تائید آمار فزاینده نرخ بیکاری در آمریکا در پی همه گیری ویروس کووید-۱۹ از تلاش دولتش برای اصلاح وضع موجود خبر داد. وی افزود به منظور حفاظت از مشاغل مردم آمریکا جلوی ورود کارگران خارجی به کشور را خواهد گرفت.

رئیس جمهور آمریکا گفت خیلی‌ها را داریم که به دنبال شغل هستند. این روند به سرعت در حال رشد است.

ترامپ در عین حال مدعی شد ما رکوردی را ماه گذشته در تاریخ کشورمان به ثبت رساندیم. اقداماتی خیلی بهتر از آنچه آن‌ها انجام دادند در این کشور صورت دادیم.

ادعا‌های ترامپ در خصوص مدیریت بحران کرونا در حالی مطرح می‌شود که طی یک هفته اخیر ۱.۵ میلیون نفر دیگر در آمریکا برای دریافت مزایای بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که اگرچه شمار متقاضیان دریافت مزایای بیکاری رو به کاهش گذاشته، اما همچنان روند ثبت‌نام ادامه دارد.

طی ۳ ماه گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بیش از ۴۵ میلیون نفر در این کشور شغل خود را از دست داده و برای دریافت مزایای بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار