تبلیغات یک امر مهمی است و در دنیا، رأس همه امور قرار دارد

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری رامهرمز گفت: مسأله تبلیغات یک امر مهمی است که در دنیا رأس همه امور قرار گرفته است، و می‌توان گفت دنیا بر دوش تبلیغات است.

 حجت الاسلام بردبار مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری  رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسأله تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت که در دنیا رأس همه امور قرار گرفته است، و می‌توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است باید با تبلیغات صحیح، اسلام را آن گونه که هست به دنیا معرفی نمایید.

او بیان داشت: توجه داشته باشید  بالاترین چیزى که می تواند این انقلاب اسلامی را در این جا به ثمر برساند و در خارج صادر کند، ، تبلیغات صحیح است.

حجت الاسلام بردبار تصریح کرد: یکم تیرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به روحانیون، مبلغان و مبلغات، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام، مدیران مراکز قرآنی، مسئولان هیئت مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد و کلیه فعالان عرصه تبلیغ دینی تبریک عرض می کنم.

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری رامهرمز افزود: از زحمات و فعالیت‌های خالصانه‌ی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز حجت الاسلام عسکرزاده قدردانی و تشکر نموده و از خداوند متعال مسئلت داریم که این سالروز خجسته، نوید دهنده افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی برای جامعه اسلامی باشد.

انتهیا پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.