کشف بیش از ۳ تن گردوی قاچاق در رابر

فرمانده انتظامی رابر از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق چینی و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مواذ مخدر و قاچاق  سرهنگ حمیدناصری، فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق چینی را کشف کردند که ارزش آن‌ها بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ناصری با اشاره به معرفی راننده به مقامات قضایی، قاچاق کالا را مانعی بر سر راه توسعه کشور برشمرد و گفت: شکل گیری و گسترش پدیده قاچاق در هر جامعه‌ای می‌تواند آثار و تبعات زیانباری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن جامعه داشته باشد که بدین منظور برخورد با قاچاق کالا همواره از اولویت‌های اصلی پلیس است.

 کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در رابر

فرمانده انتظامی رابر از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک متهم در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند.

سرهنگ ناصری بیان کرد: در این رابطه ماموران با استقرار در محور‌های کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکاک مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار ماموران با افزایش سرعت، اقدام به فرارکرد؛ اما در مواجهه با تعقیب و مراقبت ضربتی ماموران متوقف شد.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
گردوی قاچاق رو چیکار میکنند؟
آخرین اخبار