️خرید تضمینی گندم سیستان و بلوچستان از ۲۶ هزار تن فراتر رفت

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

گنجعلی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به اینکه برداشت گندم در سطح استان در حال انجام است گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون بیش از ۲۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری و حدود ۹۴ درصد وجه گندم به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

گنجعلی  از روند مساعد پرداخت مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران حداکثر ۴۸ ساعت پس از خرید وجه گندم خریداری شده را پرداخت می‌کند که کشاورزان از این موضوع رضایت کامل دارند و انتظار می‌رود تا پایان فصل برداشت، روند پرداخت به همین روال باشد.


بیشتربخوانید:


او ادامه داد: با توجه به وضعیت مزارع از لحاظ کیفیت مشکلی در تولید گندم وجود ندارد.

او اقزود:با توجه به شرایط مساعد اقلیمی و وضعیت مطلوب مزارع، راندمان تولید مناسب است و همواره پیش بینی می‌شود که روند خودکفایی گندم استمرار یابد.

گنجعلی با بیان اینکه کشاورزان مشکلی در تحویل گندم تولیدی به مراکز دولتی و مباشرین ندارند و کلیه مراکز خرید تضمینی از نظر ملزومات بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مجهز می‌باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار