مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

پیاده راه شهریار نقطه تلاقی هنر نمایش و موسیقی

ضرغامی گفت: امیدواریم با افتتاح پیاده راه شهریار اتصال قطب فرهنگی نمایش و موسیقی ایجاد شود.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح اهمیت احداث و افتتاح پیاده راه شهریار گفت:افتتاح پیاده راه شهریار فاز اول پهنه فرهنگی و هنری رودکی است که از خیابان خارک آغاز و تا رازی ادامه پیدا می کند و از این طریق ارتباط کالبدی تالار وحدت تا تئاتر شهر را برقرار می شود.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: افقی که برای پهنه رودکی پیش بینی شده است پیوند فرهنگ موسیقی از تالار وحدت و نمایش تا تئاتر شهر است که هنر نمایش با هنری موسیقی را به هم پیوند می دهد.

ضرغامی ادامه داد: پهنه رودکی از شرق به خیابان حافظ، از غرب به خیابان ولیعصر، از شمال به خیابان انقلاب و از جنوب به خیابان نوفل لوشاتو ارتباط پیدا می کند.

او ادامه داد: در این پهنه بیش از ۳۰ ساختمان میراثی و فرهنگی وجود دارد که عملکرد آن را تا حوزه ملی ارتقا می دهد و باید گفت در این سال ها بخش های خصوصی در حوزه تئاتر فعالیت های بسیاری داشتند و به همت آن ها سالن های تئاتر خصوصی احداث شده است که ما امیدواریم با افتتاح پیاده راه شهریار اتصال قطب فرهنگی نمایش و موسیقی ایجاد شود.


بیشتر بخوانید:

تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای احداث خیابان کامل

خیابان استاد شهریار بستر پیوند فرهنگی و ملاقات شهروندان

پیاده راه شهریار طرحی کوچک مقیاس با تأثیر فرهنگی بالا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار